Thundercracker:
Har inte direkt några vänner jag brukar ringa, mitt liv kretsade ganska mycket runt de jag umgicks med de brukar jag bara träffa. SKulle bara bli udda att ringa 🙁
aha ring en familjemedlem?
enhimmelskdrog:
aha ring en familjemedlem?
Mina föräldrar är jag mer vuxen än.. Min syster har det jobbigt nog redan och min bror vet jag inte om jag kan ringa till ens.
Harpyja:
De borde skippa slutet Cooki förstörde allt.
hahah nej det var ju bäst 😀 "Cookie?"
Thundercracker:
Mina föräldrar är jag mer vuxen än.. Min syster har det jobbigt nog redan och min bror vet jag inte om jag kan ringa till ens.
aha gosa ner dig i sängen och ät choklad och kolla på en mysig film så känns det bättre imorn
enhimmelskdrog:
aha gosa ner dig i sängen och ät choklad och kolla på en mysig film så känns det bättre imorn
Äter inte godis, läsk m.m.
Gosar jag ner mig i täcket så tänker jag bara på min föredetta sambo som lämnade mig nu för tre månader sen.
Thundercracker:
Gosar jag ner mig i täcket så tänker jag bara på min föredetta sambo som lämnade mig nu för tre månader sen.
meh
sätt på massa glad-musik och hoppa runt och sjung för dig själv
enhimmelskdrog:
eh
sätt på massa glad-musik och hoppa runt och sjung för dig själv
Försökt med det, sitter och lyssnar på massa bra musik.. Men jag är bara gråtfärdig -,-
Thundercracker:
Försökt med det, sitter och lyssnar på massa bra musik.. Men jag är bara gråtfärdig -,-
gråt då
enhimmelskdrog:
gråt då
är för stolt för det, jag är helt efterbliven.
Thundercracker:
är för stolt för det, jag är helt efterbliven.
killar.....
enhimmelskdrog:
killar.....
Ja, jag vet det är efterblivet. Istället dricker jag öl, som snart är slut FAAN.
Thundercracker:
Ja, jag vet det är efterblivet. Istället dricker jag öl, som snart är slut FAAN.
Tråden raderad från Forum X/Klotter