Thundercracker:
Har inte direkt några vänner jag brukar ringa, mitt liv kretsade ganska mycket runt de jag umgicks med de brukar jag bara träffa. SKulle bara bli udda att ringa 🙁
aha
ring en familjemedlem? ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
enhimmelskdrog:
aha
ring en familjemedlem?
Mina föräldrar är jag mer vuxen än.. Min syster har det jobbigt nog redan och min bror vet jag inte om jag kan ringa till ens. ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Harpyja:
De borde skippa slutet
Cooki förstörde allt.
hahah nej det var ju bäst 😀 "Cookie?" ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Thundercracker:
Mina föräldrar är jag mer vuxen än.. Min syster har det jobbigt nog redan och min bror vet jag inte om jag kan ringa till ens.
aha
gosa ner dig i sängen och ät choklad och kolla på en mysig film så känns det bättre imorn ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
enhimmelskdrog:
aha
gosa ner dig i sängen och ät choklad och kolla på en mysig film så känns det bättre imorn
Äter inte godis, läsk m.m.
Gosar jag ner mig i täcket så tänker jag bara på min föredetta sambo som lämnade mig nu för tre månader sen. ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Thundercracker:
Gosar jag ner mig i täcket så tänker jag bara på min föredetta sambo som lämnade mig nu för tre månader sen.
meh ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
sätt på massa glad-musik och hoppa runt och sjung för dig själv ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
enhimmelskdrog:
eh
sätt på massa glad-musik och hoppa runt och sjung för dig själv
Försökt med det, sitter och lyssnar på massa bra musik.. Men jag är bara gråtfärdig -,- ![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
Thundercracker:
Försökt med det, sitter och lyssnar på massa bra musik.. Men jag är bara gråtfärdig -,-
gråt då ![[love]](/img/smilies/love.gif)
enhimmelskdrog:
gråt då
är för stolt för det, jag är helt efterbliven. ![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
Thundercracker:
är för stolt för det, jag är helt efterbliven.
killar..... ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
enhimmelskdrog:
killar.....
Ja, jag vet det är efterblivet. Istället dricker jag öl, som snart är slut FAAN. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Thundercracker:
Ja, jag vet det är efterblivet. Istället dricker jag öl, som snart är slut FAAN.
Tråden raderad från Forum X/Klotter