Aviseringar
Rensa alla

blä...


Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Faktiskt, jag tror att jag kan den utantill. [cool]

coolt[cool]

Sara Hakimi:

fint!

den är fin[blush]

Mikrofonkåt:

HAHAHAHA älskar sådant skit.

hurdan skit?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men nu var det inte postis per vi skulle diskutera, utan varför hemvärnssnubbarna ska vara elaka och lägga värsta jättekul tredagars skjutövning, där man får skjuta massa automatgevär etc, när jag är på dreamhack[mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

den är fin[blush]

postis_per:

men nu var det inte postis per vi skulle diskutera, utan varför hemvärnssnubbarna ska vara elaka och lägga värsta jättekul tredagars skjutövning, där man får skjuta massa automatgevär etc, när jag är på dreamhack[mad][mad]

hahaha, nördarnas I-landsproblem! Min mellanstadielärare är typ... chef eller grundare eller nåt för dreamhack. Han tvingade oss att titta på en massa CS-filmer på klassens timme. :c En gång slog jag honom i Unreal Tournament och det var en av de lyckligaste dagarna i mitt liiiiiv!!! (Minns det än idag [zzz][zzz][zzz])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

Min mellanstadielärare är typ... chef eller grundare eller nåt för dreamhack.

åh coolt 😮 kan du inte fixa gratis biljetter till mig?[blush] (nu har jag dock redan köpt sådana, men bara för sakens skull[cute])

Sara Hakimi:

En gång slog jag honom i Unreal Tournament och det var en av de lyckligaste dagarna i mitt liiiiiv!!!

är sämst på det[blush] spränger bara mig själv med raketgeväret hela tiden[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

åh coolt 😮 kan du inte fixa gratis biljetter till mig?[blush] (nu har jag dock redan köpt sådana, men bara för sakens skull[cute])

Jag har ingen kontakt med honom. :c

postis_per:

är sämst på det[blush] spränger bara mig själv med raketgeväret hela tiden[blush]

Jag är bäst! Har inte spelat på länge men jag tänkte att jag skulle smygöva lite så att jag kan slå Alex sen så att han typ börjar gråta för att han fick stryk av en tjej. HÖHÖ½!! -manlig-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det löser sig postis per! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

Jag har ingen kontakt med honom. :c

meeeh[sad]

Sara Hakimi:

Har inte spelat på länge men jag tänkte att jag skulle smygöva lite så att jag kan slå Alex sen så att han typ börjar gråta för att han fick stryk av en tjej.

vem är alex?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera