Notifications
Clear all

BLANDSKIVBYTE DEC 2010

Topic starter

Capture:

Skulle kunna hålla i den. Vet att alla vill. Är rutinerad.

Vill!

Har ingen muta just nu, men kan nog klistra ihop något.

ReplyQuote
Topic starter

sister:

Öjj, Noboru Wataya, ska jag skicka skivan eller?

noboru wataya hälsar att han vill att du skall skicka skivan! om du inte har hans adress kan jag pm:a den.

ReplyQuote
zIGGE

Vill göra detta igen !!

ReplyQuote
Topic starter

undrar om Noboru Wataya finns kvar i ngn form på um än, och om hen vill ha sin skiva, isf får hen pm:a

ReplyQuote

Capture:
Skulle kunna hålla i den. Vet att alla vill. Är rutinerad.

Kräver dock mutor. Godis, en ny köksgrupp eller en mysig filt, till exempel.

är du fortfarande sugen? 

ReplyQuote

har inte kommit över att jag inte fick någon skiva än. 

ReplyQuote
Topic starter

Varför inte köra en enklare variant med spellistor istället och köra en ny omgång? Har tjommen som man blir tilldelad ingen Spotify så kan man ju fixa en Youtube eller Grooveshark-lista. 

ReplyQuote

Buddah:
Varför inte köra en enklare variant med spellistor istället och köra en ny omgång? Har tjommen som man blir tilldelad ingen Spotify så kan man ju fixa en Youtube eller Grooveshark-lista. 

nej, vad tråkigt. det är ju hur mysigt som helst att få en skiva skickad till sig. 

ReplyQuote
Topic starter

stereo total: nej, vad tråkigt. det är ju hur mysigt som helst att få en skiva skickad till sig.

Då måste man dels skaffa en CD-skiva, som typ bara säljs i 5-pack som minst. Skicka skiten och sen hoppas på att den man blivit tilldelad behagar skicka sin skiva ;p

Känns som det finns mindre utrymme för misslyckanden om det bara är en spellista som folk skall knåpa ihop. 

ReplyQuote
Topic starter

Buddah:

Då måste man dels skaffa en CD-skiva, som typ bara säljs i 5-pack som minst. Skicka skiten och sen hoppas på att den man blivit tilldelad behagar skicka sin skiva ;p

Känns som det finns mindre utrymme för misslyckanden om det bara är en spellista som folk skall knåpa ihop. 

Känns som att man devalverar värdet om det är en sketen jävla playlist vem fan som helst kan slänga ihop på 5 minuter? 

ReplyQuote

Buddah: Då måste man dels skaffa en CD-skiva

orutinerat o inte ha

ReplyQuote

jag är gärna med i ett blandskivebyte om det e under sommaren pga har tid då

ReplyQuote

Buddah: Då måste man dels skaffa en CD-skiva, som typ bara säljs i 5-pack som minst. Skicka skiten och sen hoppas på att den man blivit tilldelad behagar skicka sin skiva ;p

Fast det verkar ju som att du missar precis allt som själva grejen går ut på? Det är mysigt att knåpa ihop en skiva själv, göra omslag, stoppa ner i ett brev. 
Spellistor gör folk hela tiden. Det kan man få tag på överallt. En ihop-knåpad personlig skiva får man inte så ofta. 

ReplyQuote
Topic starter

stereo total: Det är mysigt att knåpa ihop en skiva själv, göra omslag, stoppa ner i ett brev.

Jag känner nog inte riktigt samma mysfaktor där. Galen Tycker CD-skivor mest är opraktiska. 

Men är helt med på vad du menar, så jag lägger mig inte i mer. Party

ReplyQuote

Buddah:

Jag känner nog inte riktigt samma mysfaktor där. Galen Tycker CD-skivor mest är opraktiska. 

Men är helt med på vad du menar, så jag lägger mig inte i mer. Party

mysa e väl rätt opraktiskt tänk om man kunde effektivisera istället va bra världen hade vart

ReplyQuote