Aviseringar
Rensa alla

Blir man full på 5st 7.0 %cider?

x_marty:

Du blir inte rådlöst full men full. Hoppas du nöjer dig med det svaret.

hur vet du det!? ts kanske är äs och väger typ 40 kg!!!

ont om du ej har koll på om du kmmr bli full el ej på 5 7,0:or tkr jag ej att du ska dricka särskilt mkt alls...

SvaraCitera

skojar du? jag behöver bara två.

men om du lyckas dricka allt utan att spy är det nice. inte pga alkoholen utan för att munnen blir ett jävla hotell för sockerslem.

SvaraCitera

måste man dricka många cider  för att bli bajs full?

SvaraCitera
Hando

IIGonnaKillYou99:
måste man dricka många cider  för att bli bajs full?

Nej då. Om du väljer cider som typ Rekorderlig och Kopparberg har de ofta 7% alkohol och burkarna brukar vara runt en halvliter så du kommer nog bli full ganska fort om du jämför med öl. Dock dyrare än öl.

SvaraCitera

Haha gillar inställningen "annars måste jag köpa mer..." 

Skulle själv inte bli full. Kanske lite mosig och mer pratglad, ett litet rus men inte "full". 

Endast av den anledningen att jag tyvärr verkar tåla mycket alkohol och har supit ganska mycket samt väger tre-siffrigt. 

SvaraCitera

Gruvansson: Skulle själv inte bli full. Kanske lite mosig och mer pratglad, ett litet rus men inte "full".

på fem 7.0:or? Du har ju ett allvarligt alkoholproblem om du inte påverkas mer än så

ont; orka bumpa en fem år gammal tråd

SvaraCitera

Tickstart: på fem 7.0:or? Du har ju ett allvarligt alkoholproblem om du inte påverkas mer än så

Nja vettefan beror väl på vad som definerar alkoholproblem. Druckit lite nu när vi vart på semester, annars dricker jag inte mycket. 

Annars dricker jag väl kanske 1 gång var 3e månad nu för tiden och gjort så sedan studenten i princip. Har inget vidare sug efter det heller.  
Självklart kan man "ta en öl och en bit mat" med någon polare eller kollega ibland (även det rätt sällan) men då är det ju per definition en öl. 

SvaraCitera