aristoteles:
en av mina bästa homofilpolare
har du så många då?
Ögon i en plåthink:
Jag är inget fan av dig som uppstått på senare tid av en liten grupp (två) människor.
Blivande_japan:
har du så många då?
Nä, är bara bög för dig och åtta
aristoteles:
Nä, är bara bög för dig och åtta
ojda
Blivande_japan:
ojda
Ska vi ha en åttkant eller?
Kvinna som är man
aristoteles:
Ska vi ha en åttkant eller?
Tina von Vagina:
är kvinna, men vill vara man.
så är det, en riktig bitch.
S3ON:
så är det, en riktig bitch.
undrar ibland vad jag gjort som fått dig att bli så ledsen på mig
Blivande_japan:
D1a tråd handlar om hur blivande_japan gick från att vara 1 helt vanlig man till en transperson
Blivande_japan:
undrar ibland vad jag gjort som fått dig att bli så ledsen på mig
Vet inte själv, du är allmänt dryg bara.
S3ON:
Vet inte själv, du är allmänt dryg bara.
något mer måste ligga bakom.
Blivande_japan:
något mer måste ligga bakom.
Känns så. Kommer ej på för tillfället, sjukt trög ikväll.
Var så nära att skriva något drygt, men har hört att man inte får julklappar om man är elak så låter bli.
WhoIsThatGirl:
Vill inte verka korkad, men fattar inte vad denna tråden handlar om? Liksom, hur många gives a fuck om Blivande_japan e man eller kvinna. Liksom va gör det för skillnad? Och om du nu e så sjukt intresserad varför inte bara skicka ett PM ist för att skapa värsta konvensationen om det? Fattar int poängen??....
Om du hade läst första inlägget så hade du sett att jag fick två olika versioner.
Ögon i en plåthink:
Vill du inte använda ett felaktigt pronomen kan du fråga personen vilket pronomen den vill bli omnämnd som. Frågar du trevligt kanske du får ett svar. Enkelt.
Som sagt. Jag föredrar att definiera folk efter deras fysiska kön.
Ögon i en plåthink:
Jag är inget fan av dig som uppstått på senare tid av en liten grupp (två) människor.
Det behöver du inte vara. Ser nämligen inget behov av att vara populär på internet.