Åtta:
Det här är den näst bästa idé jag hört idag.
Bara näst bästa?
Åtta:
Dokumentera detta i bild- eller videoform, snälla!
Bilder utlovas när projektet kommer till liv
Lounge fact:
ja, nog för att jag inte käkar blodpudding, men det är vidrigt att äta från människan som en kannibal. det är inte normalt
Jävla diet-normativ
Liebestraum:
Jävla diet-normativ
yup
Liebestraum:
Bara näst bästa?
Ja. Jag och Vifot-Haas kläckte tillsammans en idé så fantastisk att det inte finns ord att beskriva den.
Men din idé kommer in som stark tvåa.
Oj. Intressant idé. Återkom med resultat, tack!
Åtta:
Jag och Vifot-Haas kläckte tillsammans en idé så fantastisk att det inte finns ord att beskriva den.
Blir nyfiken
Liebestraum:
Blir nyfiken
Åtta:
det inte finns ord att beskriva den
Tyvärr.
Åtta:
Ja. Jag och Vifot-Haas kläckte tillsammans en idé så fantastisk att det inte finns ord att beskriva den.
Alltså har ju sagt att jag inte går med på trekanter med 2 killar.... kan ni snälla sluta tjata om det :s
smisk:
Alltså har ju sagt att jag inte går med på trekanter med 2 killar.... kan ni snälla sluta tjata om det :s
Det är ju det som är grejen med vår brillianta idé! Vi tänkte helt enkelt att en av oss får genomgå ett könsbyte.
Åtta:
Det är ju det som är grejen med vår brillianta idé! Vi tänkte helt enkelt att en av oss får genomgå ett könsbyte.
det var en ny twist jag inte hört om, väntar med spänning på vem utav er det blir!
Blodpuddning med jordgubbsylt. Fina grejor
mm blodpudding.
Är man kannibal om man äter sig själv?
Slumpartad:
Blodpuddning med jordgubbsylt. Fina grejor
jordgubbssylt? Lingonsylt!
antrax:
Är man kannibal om man äter sig själv?
Förmodligen
Liebestraum:
jordgubbssylt?
Låter galet. Men är tokgott.
Alla har nån irriterande jävel i sin omgivning, du vill inte ta den fans blod iställe? Iofs så riskerar du att hamna i finkan, tror inte du gör de o du tar ditt eget.
Spelarn:
Alla har nån irriterande jävel i sin omgivning, du vill inte ta den fans blod iställe?
charmen ligger ju i självdyrkan och att fisk-blod-pudding är egenproducerad föda, andra varelsers blod kan man köpa på ica........