Aviseringar
Rensa alla

Blöja

Ämnesstartare

Hej, jag är en tjeh på 15år som älskar att ha blöja dag och natt. Någon mer som gillar det. Skriv till mig! 

Citera

Asså på riktigt nu, vad är det för grej med alla dessa jäkla blöjor? Är du en bebis eller? Är det din fetish? Gå och be i kyrkan för en större blåsa eller nått

SvaraCitera

Asså lär dig att gå på toa om du inte vill vara bebis resten av livet

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lägg en annons i tidningen. Du lär få äckliga gubbar som går med på ditt förslag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:
Lägg en annons i tidningen. Du lär få äckliga gubbar som går med på ditt förslag.

hahaha xD

SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

hahaha xD

Haha, men vafan lixom. xD 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blöjaalva13:
Hej, jag är en tjeh på 15år som älskar att ha blöja dag och natt. Någon mer som gillar det. Skriv till mig! 

Jag har skickat PM 🙂

SvaraCitera

Blöjaalva13:

Har skickat PM!

SvaraCitera

Hej
är en kille som gillar blöjor men gömmer det för mina göreldrar. Pm: för en privatare chatt

SvaraCitera

Ej Hahahaha, är det vara jag som har märkt att det är en person som lägger ut post och sedan svarar på sig själv med andra konton? Shiittt asså, du där ”blöjan” hur många konton har du sammanlagt? Jag har fått upp till 5 st, Xd hahahahahahahaha

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingerek:
Ej Hahahaha, är det vara jag som har märkt att det är en person som lägger ut post och sedan svarar på sig själv med andra konton? Shiittt asså, du där ”blöjan” hur många konton har du sammanlagt? Jag har fått upp till 5 st, Xd hahahahahahahaha

hur vet du att det är samma person som lägger upp samma sak?

SvaraCitera

vincebruh:

hur vet du att det är samma person som lägger upp samma sak?

Ifall det skulle inte vara sant så skulle den där personen säga emot, och hen är fett aktiv så..
och alla dem här konton är ju gjorda nyss och sånt om du förstår. Så det innebär att det finns många nya användare som har blöja i sitt namn eller så är det en snubbe som trollar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingerek:

Ifall det skulle inte vara sant så skulle den där personen säga emot, och hen är fett aktiv så..
och alla dem här konton är ju gjorda nyss och sånt om du förstår. Så det innebär att det finns många nya användare som har blöja i sitt namn eller så är det en snubbe som trollar

wtf  hur vet du att de nyss är gjorda haha

SvaraCitera

vincebruh:

wtf  hur vet du att de nyss är gjorda haha

Jyyzz, när man går in i konton så står det ju

SvaraCitera

Kingerek:

Jyyzz, när man går in i konton så står det ju

Det står ju medlem sedan

SvaraCitera