![[chocked]](/img/smilies/chocked.gif)
vilken blöja tycker ni är skönast easy up,pull up? förresten är det någon som testat pull up?![]()
![]()
Avregistrerad:
Annars kan du ju alltid testa går ner i vikt pokemon86a det finns folk som är så smala att dom passar barnblöjor, helt sjukt! man blir avundsjuk!
Jag skulle ochså villja ha en sådan kropp så man kan ha barnblöjor!
Henke3:
idag köpte jag mej en hakklapp
Oj passade den bra?
mina easy up passar skit bra har en alltid utomlands fy fan asså vad skönt träffa ett par snygga tjejer på stranden och dom kunde inte sluta titta på mig och grejen mellan benen dom måste tro att jag hade värsta pumpade kuk medans blöjan var där kissade i den jätte skönt slap allt spring till toaletten och sen när jag gick hem så in på en vanlig toalett och på med en ny easy up kärlek vid första ögonkastet.p.s. på blöjan alltså! 25grader här på gran canaria en solig hälsning codkill!![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
jaa då
tenas:
Oj passade den bra?
codkill:
tranden och dom kunde inte sluta titta på mig och grejen mellan benen dom måste tro att jag hade värsta pumpade kuk
Eller så tyckte de bara att det var konstigt att du hade blöja
Jag har träffat en blöj tjej som älskar blöjor hon heter Anabell och kommer från Italien vi träffades på en bar i Spanien ni vet jag är ju där så hon såg min blöja och jag sa som det var och hon respekterade det så nu ligger vi i mitt rum ibland och byter blöjor på varandra mysigt!!![[love]](/img/smilies/love.gif)
stina_i_blöja:
Eller så tyckte de bara att det var konstigt att du hade blöja
ja det kan du ha rätt i och jag har inte sett dig skriva på länge kul att du skriver igen!
blöj gson:
idag har jag köpt ett paket pampers easy up & ett packet active fit
vad kosta dom hos dig?
Hej det var ett tag sen jag va här. har läst tråden med jämna mellanrum men mitt konto har vart helt fucked up. men nu e jag tillbaka med blöja på wee:D
Hej... jag är ju ny här, och jag ser några undrar på var man köper blöjor...
http://www.vuxshopen.se/
är ett bra ställe som man får ett sms avi och inte något i brevlådan, mkt anonymt o bra.
Här är ett annat ställe
http://www.abenashop.se/index.php
Här kan man köpa små förpackningar till billigare under fliken prover..
även här med sms avi
men om man inte är myndig och ska hämta paket hur gör man då?
hej alla glada...
skoja tt hitta dennan sida.....
jag har blöja dynet om numer
codkill:
vad kosta dom hos dig?
typ 85 spänn