Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

codkill:

saknar det stora snacket vill att alla ska skriva!!!Men är det någon som bor i malmö?

Jag bor i malmö och blev fan förskjust i blöjor men har inga hemma tror du man ska våga sej in på typ Willys eller malmborgs frågar dom kan man ju säga det e till lillebrorsan

SvaraCitera

jag bor typ i malmö 😛 finns det någon trevlig tjej i malmö? 🙂

SvaraCitera

väldigt svårt att hitta någon tjej överhuvudtaget som, gillar blöjor i sverige om man skulle lyckats hitta någon så finss dom typ i USA japan och några till

SvaraCitera

varför e det inga tjejer som gillar blöjor. hade en tjej för ett tag sen jag fick i blöjor

SvaraCitera

Har också haft en brud med blöjor.. inga problem att skaffa det fler tjejer en killar som har fantasier och feticher om blöjor : ) [cheers]

SvaraCitera

det e ju bara att introducera tjejerna

SvaraCitera

blöjan 921 har du msn?

SvaraCitera

blojan921:

Har också haft en brud med blöjor.. inga problem att skaffa det fler tjejer en killar som har fantasier och feticher om blöjor : ) [cheers]

Sjuka jävel. När du var elva år satt du och runka till Elloskatalogen och nu måste tjejen ha blöja på sig för att din balle ska stå.

Tragiskt...

SvaraCitera

T Närkontakt:

Sjuka jävel. När du var elva år satt du och runka till Elloskatalogen och nu måste tjejen ha blöja på sig för att din balle ska stå.

Tragiskt...

Inte sjukt! Vissa tänder på fötter och även skor! det är väll mer sjukt?

SvaraCitera

VillHaBlöjaNu:

Inte sjukt! Vissa tänder på fötter och även skor! det är väll mer sjukt?

Att ligga med någon som har blöja är jävligt sjukt. Vilka mer är det som har blöja... Just ja!

Spädbarn.

Som att knulla en ettåring. Som sagt: Tragiskt...

Fötter och skor är också ganska weird, men blöja är fucked up.

SvaraCitera

T Närkontakt:

Att ligga med någon som har blöja är jävligt sjukt. Vilka mer är det som har blöja... Just ja!

Spädbarn.

Som att knulla en ettåring. Som sagt: Tragiskt...

Fötter och skor är också ganska weird, men blöja är fucked up.

Asså du har missuppfattat allt......
Vi vill inte precis sätt på någon ettåring, hela grejen är att vi vill vara ettåringen.
Jag skulle vara överlycklig om det var någon som vill vara min ''mamma''.
Du får fan googla lite innan du kommer med en sån där kommentar för du vet allt du säger kan användas imot dig^^[tard]

SvaraCitera

olle_95:

Vi vill inte precis sätt på någon ettåring, hela grejen är att vi vill vara ettåringen.

Men om du är ettåringen är den "påsättande" personen the fucking wannabe pedophile....

Sjuka jävel... Tro inte att detta är normalt, du är helt jävla sjuk i huvudet.

SvaraCitera

T Närkontakt:

Sök om det på google, det finns miljontals ABDLs världen över, de har till och med uppmärksammats på Tyra Banks show, själv tänder jag inte så mycket på själva AB delen, DL e mer min grej.

Ny på det här forumet, hej allihopa, gillar som sagt själv blöjor, men har aldrig kunnat prova dem, och lär inte kunna göra det inom snaraste framtiden, me måste säga att jag föredrar nästan när andra har blöja [smile]

SvaraCitera

T Närkontakt:

Men om du är ettåringen är den "påsättande" personen the fucking wannabe pedophile....

du är fan pinsam[cute]

SvaraCitera

Skulle bara fråga, vet ni någon stans där man kan skriva "blöjhistorier" förutom datorns egna programm som M.Word. Jag vill skriva om blöjhistorier som antingen är bortagna eller som jag tycker skulle behöva ändring, mest för eget bruk alltså, men jag vet inte vart jag kan skriva sånt, spenderade 20 minuter på att skriva i min blogg här på ungdomar, men jag glömde att kopiera texten och när jag sparde så loggades jag ut och inlägget är borta [cry]

SvaraCitera