blöjsama:
ja har inte ännu märkt något. fortfarande bäst i mina ögon
Där finns de som säger de ska vara mindre. Inte vad jag har märkt. Använde konstant i 2 veckor eller nått. Massa mys! ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
hppavilion:
Jag skapade en profil bara för att meddela att det finns ett jättebra community för "oss". Det heter ADISC.ORG, är internationellt och har nästan 2000 medlemmar
värkar vara en bra sida!! 🙂 tack för tipset!
VillHaBlöjaNu:
värkar vara en bra sida!! 🙂 tack för tipset!
Ja jätte bra ställe
köpte nya libero xl+ igår, jag tyckte dom va bra mkt mindre än dom gamla:( vilket e kasst, får bara precis på dessa nya, inte alls rymliga. blä vet inte om man ska prova nån annan sort istället. nån som har ngt tips på en annan bra barnblöja?
Hej jag älskar blöjor och skulle gärna vilja träffa en tjej som också gör det helst i Södermanland skicka gärna ett PM så kan ni få min msn =D
hej jag tycker om att ha blöjer på mej bäst är på sommaren när man kan vara ute och bara ha blöja på sig vid stranden eller när man går och handlar jag är ej blyg för att visa mej iblöja hoppas det finns någon som vill dela mitt med mej jag gillar pampers och libroblöjor
nu ska jag ut och köpa ny blöjer har hört om ett nytt märke på blöjan hon sa att dom va ockhej jag lär prova dom så får jag se men libron är nog bäst
jag hartänkt ha en blöj träff och vill ha så många jag kan med de skulle va kul att kunna träffas i blöjor allihopa och sen kunna gå ut med våra blöjor på oss utan att känna oss dumma jag är inte blyg så mej får folk gärna se med blöja om dom vill dom de vet ju vem man är har gått ibara blöja hela sommaren på praidfesten hade jag bara blöja och ett linne det var skönt att se folk stirrapå mej med blöja nu ska jag gå och handla det blir en tröja och blöja puss på er[
Tar Libero 2 gratis blöjor 30 dagar eller 1 vecka inan man får dom? sen e det på posten eller i bredlådan. Sen Drynites nattblöja kommer den också i brevlådan. Tycker ni jag ska våga Beställa 2 stycken libero blöjor e rätt feg av mig men om ni säger jag ska göra det så tror jag att jag vågar.
nu är jag gla jag var ute på stan och fikade i blöja å tröja när det kom fram en tjej till mitt bord och frågade mej om ja va tuff när jag bara går så där i blöjbyxa så att allla kan se att jag har blöja nä sa jag jag går jämnt så här jag vill att folk ska se mej i blöja så dom vet att jag inte skäms för de de tyckte hon va tufft gjort av mej så hon följde med mej ut på stan en sväng hon tyckte de va skämigt att gå med mej i blöja folk tittade på oss hela tide tyckte hon men va gör det sa jag men hon gick åt sitt håll jag åt mitt men hon skrek sen åt mej jävlapissblöja hoppas du gillar dom där jävla blöjbyxorna så folk tittade på mej och sa nått men jag inte va men jag lever med mina blöjer ska allldrig sluta med dom ska jämnt gå ute med blöja sen får dom tycka va devill men jag älskar blöjor länge leve vi som älska våra blöjor upp till kamp blöjbyxefolket kram från blöjpojken lev livet i blöjorna ÄLSKAR BLÖJOR TORR SOM BLÖT EN BLÖJPUSS HEJ.
köp inte huggies bed mats!
dom sög så grovt mycket,![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
sitter i blöja nu riktigt skönt blöt såklart ha det blött ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
hej jonsen94 blöjpojken här nu har jag köpt riktiga blöjor snibbar är bättre än libro nu ska jag knyta på mej en blöjsnibb va skönt de ska bli sen är det bara att vara glad
det är kul att så många vill ha blöjor på för det är ju sköönt eller hur i helgen har jag tänkt åka till finland får se om man kan gå i bara blöjorna och en längre tröja på sig det blir väll livat på båten men den smällen får jag nog ta jag tänker gå i min blöja ändå hoppas väderet håller i sig hej då på etttag blöjisar
skönare med vuxenblöjor än barnblöjor.