Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

Comeback här känner jag:) har blöja så ofta jag kan:) har en pampers på mig nu:)

SvaraCitera

kom precis hem o tog på mej en drynites o sitter nu i en ner kissat blöja[bigcheers] skönt varm

SvaraCitera

jonsen 94:

kom precis hem o tog på mej en drynites o sitter nu i en ner kissat blöja skönt varm

fan vad nice. själv kan jag inte ha blöja för dels att jag inte vågar köpa några och att jag bor hemma.

SvaraCitera

jag bor med hemma men jag använder blöja utn att mamma märker det [bigcheers]

SvaraCitera

här händer sällan något nytt:( men går in och tittar var dag för det.
Alla håller säkert med om saken. så gör något åt det!!
Är ju skön årstid att kissa ner sig utomhus

SvaraCitera
Doozer

Blöjsama: Det är rätt mysigt med blöja alltid. Helt underbart med blöja när man åker skidor. vill så gjärna åka igen.

SvaraCitera

Hejsan på er alla blöjanvändare kul att hittat en sida där d finns fler som använder blöjor men jag gissar på att d är mest för skoj eller annat .
För mig har d blivit att jag måste ha d hela tiden men jag har börjat vänja mig vid detta nu och har börjat kunna prata om d .
Skulle vilja säga tack stina för en väldigt fin och rolig tråd här .
Och till alla er som bara stör sig på denna tråden ni kan ta er i brasa och gå vidara och stör er nån annan stans .
Hoppas på att jag kan få börja lära känna så många som Möjligt här inne oxh att ni skulle vilja göra d samma med mig mvh Andreas
[cute]

SvaraCitera

GOD JUL!

SvaraCitera

God jul allesammans [bigcheers]

SvaraCitera
Doozer

God Blöjjul till er alla! 🙂

SvaraCitera

Tja alla blöjanvändare. Hoppas att ni haft en riktigt god jul. [wink][love]

blöjsama:

Bästa. Nicket. Någonsin.

SvaraCitera

Hej igen på er måste berätta en grej som jag tyckte var lite kul som jag gjorde idag .
Jag råkade kissa igenom hela min blöja och d har hänt några gånger den sista tiden och d känns väldigt pinsamt att göra men jag har haft turen att ingen har sett eller märkt att d har hänt .
Jag kände att nej nu får d vara nog så jag tog på mig 2 st och vet ej vad d var som hände men oj vilken anerlunda känsla d blev riktigt skön om man säger som så .
Jag tänkte lite för mig själv att jag fortsätter lite mer och d sluta med att jag hade 4 st på mig och såg mig i spegeln och första gången på länge så stod jag och skratta lite för mig själv och tyckte att d kanske inte e så farligt detta och jag måste försöka göra nåt kul med detta efter som jag måste börja leva med detta nu troligtvis på heltid

SvaraCitera

kissade precis på mig![wink]

SvaraCitera

Snälla svara jag har flyttat till en liten by där alla känner alla mina föräldrar har ett företag och känner alla jag måste ha blöjor hur ska jag göra?har ett alternativ kan åka med buss till andra byn tar typ 10min och köpa där men då skulle mina föräldrar undra vad gjorde du där ochså?![love][mad][shake]

SvaraCitera

Ja d e väll ett alternativ d men annars gå bara och köp och lossas som att d rengnar

SvaraCitera