nu har jag tagit på mig en blöja och det var såååååå skönt ,verkar som att det är lite folk som gillar blöjer här
Nä det e vardadg i skolan alltid sen one click pharmacey kissar ner mig när som helst jag bryr mig inte längre om vad som händer.
🙂
nu är det dax att ta en torr libero,tycker att barnblöjer är skönare att ha
nja vuxenblöjor är bättre
ja har sånna också och brukar variera ,har kommit hem från jobbet nu och blöjan är på plats nu ,vad det är skönt nu och jag känner mig faktiskt ganska nödig också så snart händer det något
sitter här i en skön blöja ,den gamla modellen med knytsnibb och iläggsblöja ,är det bara jag som gillar blöja när ingen annan skriver här
jag har det dagligen dry nites då såklart jag är för liten för vuxen blöjor när jag la på sjukhus så skulle de sätta kateter men jag tycker att det är obehagligt så jag fick en vuxenblöja som var kass nästa dag fick jag en variant av dry nites.
stina_i_blöja:
Inte många tjejer i denna tråd
Tja
libero nr 7:
nu har jag varit och köpt libero nr 7 ,nice
ahh ska också göra det, är dom bra?
codkill:
jag har det dagligen dry nites då såklart jag är för liten för vuxen blöjor när jag la på sjukhus så skulle de sätta kateter men jag tycker att det är obehagligt så jag fick en vuxenblöja som var kass nästa dag fick jag en variant av dry nites.
har du testat att ha bajspåse?
njja barnblöjer är ju bättre
gokväll blöjvänner ,inte många som skriver här ,har en halvblöt blöja som är nice
tja vad har du för blöja ikväll då
en gammaldags snibblöja ,den är så skön ,vad har du då