Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

nu har jag tagit på mig en blöja och det var såååååå skönt ,verkar som att det är lite folk som gillar blöjer här

SvaraCitera

Nä det e vardadg i skolan alltid sen one click pharmacey kissar ner mig när som helst jag bryr mig inte längre om vad som händer.

SvaraCitera

🙂

SvaraCitera

nu är det dax att ta en torr libero,tycker att barnblöjer är skönare att ha

SvaraCitera

nja vuxenblöjor är bättre

SvaraCitera

ja har sånna också och brukar variera ,har kommit hem från jobbet nu och blöjan är på plats nu ,vad det är skönt nu och jag känner mig faktiskt ganska nödig också så snart händer det något

SvaraCitera

sitter här i en skön blöja ,den gamla modellen med knytsnibb och iläggsblöja ,är det bara jag som gillar blöja när ingen annan skriver här

SvaraCitera

jag har det dagligen dry nites då såklart jag är för liten för vuxen blöjor när jag la på sjukhus så skulle de sätta kateter men jag tycker att det är obehagligt så jag fick en vuxenblöja som var kass nästa dag fick jag en variant av dry nites.

SvaraCitera

stina_i_blöja:

Inte många tjejer i denna tråd

Tja [wink]

SvaraCitera

libero nr 7:

nu har jag varit och köpt libero nr 7 ,nice

ahh ska också göra det, är dom bra?

SvaraCitera

codkill:

jag har det dagligen dry nites då såklart jag är för liten för vuxen blöjor när jag la på sjukhus så skulle de sätta kateter men jag tycker att det är obehagligt så jag fick en vuxenblöja som var kass nästa dag fick jag en variant av dry nites.

har du testat att ha bajspåse?

SvaraCitera

njja barnblöjer är ju bättre

SvaraCitera

gokväll blöjvänner ,inte många som skriver här ,har en halvblöt blöja som är nice

SvaraCitera

tja vad har du för blöja ikväll då

SvaraCitera

en gammaldags snibblöja ,den är så skön ,vad har du då

SvaraCitera