ja absolut så är blöjor livet:D trodde att man skulle hinna hem från ett jobb i dag men det gjorde man inte för det kom i byxan:( men som tur i oturen att det har regnat i dag så man hade regns ställ på sig så det märktes inte att det hade kommit i byxan alls hihi. Men det var faktiskt en skön upplevelse ändå när allt kom i byxan blött o mysigt hihi, så svaret är ja att blöjan gör nytta
gokväll alla blöjvänner ,allt är som vanligt ,nu sitter jag här och mår gott med min blöja ,hoppas någon mer gör det
Ja nu har jag köpt fler dry nite och en ny sort tena slip jävligt skön nu känner jag mej 100% säker har en bra blöj tjej här som har på sig dry nites sexigt!
Hehe ja tena slip är ju riktig skön att ha på sig, o den blir lagom tjock blir den med o så där super tjock som är mysigt med när det gäller nattblöjan ^^
Vill gärna hitta nya blöjjis vänner, o jag vill gärna testa o ha på mej kateter:D nån mer som har eller testat kateter som kan ge lite info.
Ska åka till Tunisien i övermorgon, värt att ta med några blöjor i väskan för att ha på flyget etc?
Tror ni min morsa kommer märka eller se dem i väskan? Vill verkligen ta med men det kommer nog vara väldigt riskabelt
Pratar om Libero 7 som för övrigt är för liten för mig
glad midsommar alla blöjvänner
Glad midsommar o man får hoppas på en regnfri helg
djävla äckel
Vad är det som är äckel??
Skönt med en nerkissad Libero 7 blöja
diaper_91:
nerkissad Libero 7
Hihi ja säkert om den skulle passa på mej, men risken är nog lite för liter för mej tyvärr.
Hur stor är Libro 7?
pampers94:
har varit och köpt lite blöjor idag 🙂 köpte ett paket libero comfort fit xl+, ett paket up&go size 8, men dom passa inte.. :'(
kan jag få dom å se om dom passar mig
hejsan jag ska nog köpa lite blöjor och funderar på antingen drynites eller libero night comfort.Vilket är bäst och vilka tycker ni jag ska köpa??Om någon är i min ålder och bor i sundsvall kan ni adda mig på msn: wow-affe@hotmail.com
Ante_ab:
Hur stor är Libro 7?
Ganska så liten men rymmer rätts så mycket kiss i Libero 7 blöjan.