Det är ju bra att den håller mer en vad storleken är eller nått sånt;) nja jag hittade lite bilder på libro 7 o den kommer inte jag in i iaf, så vissa har tur att dom passar, ja dom verkar vara väldigt söta o så, sj måste man ha large i blöj storlek för att det ska passa bra för mej.
hej alla blöjvänner,jag har en halvblöt blöja som är jätteskön nu ,ha en bra kväll
hej hej ja det har man med, nu intager man 2 flaskor välling![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
hej alla blöjvänner,här händer inte mycket ,jag har en blöt och skön blöja på mig nu ,kanske dags att byta torrt nu ,ha en bra kväll
hur stora är easy up hur många kilo funkar dom på?
Go kväll, här sitter man i dubbla libero night comfort-blöjor, rätt sköna enligt mig. Vad har ni för er? 🙂
Själv kollar man lite på tv.
Hej bebisensanna:) ja det låter väldigt skönt du har det. sj kollar man på tv o dricker välling:)
Blöjsex låter motbjudande, inte alls lockande. ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
x_marty:
Blöjsex låter motbjudande, inte alls lockande.
Håller med fullt ut
Ante_ab:
Håller med fullt ut
*High-five*
gokväll blöjvänner ,nu har jag nattblöja på mig och det känns skönt
hej alla blöjvänner ,nu har jag tagit på mig en blöja och det är sååååå skönt ,någon mer här som har blöja nu
BebisenSanna:
Go kväll, här sitter man i dubbla libero night comfort-blöjor, rätt sköna enligt mig. Vad har ni för er? 🙂
Själv kollar man lite på tv.
sitter i en libero Comfort storlek 7 =) å ser på tv =)![[love]](/img/smilies/love.gif)
go kväll,nu har jag nattblöjan på mig och det känns ganska mysigt ,
hej alla blöjvänner ,vad det skrivs lite här ,jag har nyss tagit en torr blöja så nu klarar jag mig ett tag till ,vad det är skönt med blöja ,någon mer som tycker det