Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

Hej... Jag är en sån som älskar blöjor... Jag brukar åka till olika korttidsboenden och fråga efter blöjor... Men jag har inte blöja på mig varje dag jag vet inte varför men ibland så händer det att jag tar på mig en blöja... hur gick det till för er när ni började med blöjor???

SvaraCitera

sveriges:

Jag brukar åka till olika korttidsboenden

ger dom ut blöjor? :S

SvaraCitera
repaid

Någon som provat och vet om Libero Up & Go 8 är större än Pampers easy up pants 6? sitter i easy up just nu och dem sitter ganska hårt där nere (smala?).
Hade Libero comfort fit 7 i innan och dem var bredare än easy up, däremot satt dem betydligt hårdare vid midjan. Funkar bättre med ett par jätte stretchiga breda byxsidor än tejp tycker jag.

Någon som vet hur icas största byxblöjor är jämfört med ovanstående som jag nämt?

Kanske borde passa på att även fråga hur Liberos night comfort eller dry night egentligen är. Antar att dem passar bra men hur tjocka är dem? Visserligen tycker jag alla andra med är jätte tunna (och jag vill ha tjocka). Är inte precis som dem var under 90-talet. Men vågar nog inte köpa dem i affären ändåså. Tycker dem stirrar tillräckligt konstigt på en när man köper blöjor storlek 6 eller 7...

Eller har ni några andra barnblöjor som ni föredrar? I så fall vilka och motivera. Undrar också som jag redan sagt vilka som är största av alla barnblöjorna om man inte räknar med dem som är för 15 åringar.

Svara inte bara att jag ska köpa vuxenblöjor o.s.v. för det är inte det jag undrar. Mycket möjligt att jag kommer köpa och prova det med inom sinom tid men just nu är jag mest intresserad av barnblöjorna då det är dem som jag får bäst känsla av.

Tacksam för seriösa svar 🙂

SvaraCitera

pampers94:

ger dom ut blöjor? :S

Ja det gör dom... Och så kan man åka till särskolor och fråga efter blöjor... 😀 Det har jag gjort flera gånger... Ska vi starta någon blöjträff??? där alla som tycker om blöjor träffas och pratar om blöjor...

SvaraCitera

gokväll alla blöjvänner,då var det blöjkväll igen,men det känns ganska skönt med blöja ,någon mer som har blöja i kväll

SvaraCitera
repaid

libero nr 7:

gokväll alla blöjvänner,då var det blöjkväll igen,men det känns ganska skönt med blöja ,någon mer som har blöja i kväll

nej igår kväll var det ingen, men det blir ikväll, inatt och likadant några dagar framåt 🙂 så mjukt skönt..

SvaraCitera

gomorron på er alla blöjvänner ,sitter här i min blöta nattblöja än för den är så skön men blir en torr en snart ,ha en bra dag

SvaraCitera

Ny investering.
Nytt paket Libero Comfort fit 7[bigsmile]
Mysig afton o natt[crazy]

SvaraCitera
repaid

Sitter i Pampers Easy up pants 6. TIPS: klipp bort lite i en båge på sidan bara så blir dem perfekta. Dem blev typ som 2 storlekar större. I innan satt dem tajt om benen och gick isönder efter ett tag.. nu kan ja röra mig helt fritt utan att det spänner, dra upp dem mer, och dem går inte isönder. Busenkelt 😀 riktigt sköna att dra upp..

SvaraCitera

hokväll alla blöjvänner,vad det är varmt med blöja när det är såhär varmt ute,men det är skönt ändå

SvaraCitera

[cool]TJENARE alla glada blöj vänner har haft det litter rörogt nu med sommarjobb o all shit men fan Äntligen får man litte tid Övers hare gott Jonsen94 <3

SvaraCitera

Bra tips funkar ju bra

repaid:

Sitter i Pampers Easy up pants 6. TIPS: klipp bort lite i en båge på sidan bara så blir dem perfekta. Dem blev typ som 2 storlekar större. I innan satt dem tajt om benen och gick isönder efter ett tag.. nu kan ja röra mig helt fritt utan att det spänner, dra upp dem mer, och dem går inte is

SvaraCitera

Men tycker det är jobbigt att behöva ta av sig hela byxor osv. ifall man använder tex. Easy Up.
Bättre med tejp på det viset

SvaraCitera

hej fråga vuxshopen måste man va över arton för handla där? är de det bästa sättet som finns för att skaffa blöjor i sverige till en kille som inte vill att ens föräldrar ska få reda på något svara gärna![love]

SvaraCitera

lite dött här ser jag [zzz]

SvaraCitera