HEEJ! Jag är en tjej på 16 år jag har gillat blöjor sedan länge. Jag använder oftast libero 7 röd. Det känns lite pinsamnt for mej som tjej o gilla blöjor faktiskt så föredrar jag mer blöjor framför smink :).. Ha det bra Boys Ps kommer skriva oftare undrar bara om denna tråden är vid "liv"
Hej linnea välkomen till våran lilla tråd familj... hoppas du finner några kompisar här (PS alla här e trevliga) Mvh jonsen 😛
Tack så mycket en person som har hällsat mej välkommen 🙂
God natt alla dags för min natt blöja Nya pampers 🙂
skolan i morgon först packa ner 5 blöjor i väskan sen begesej dit efter man har tvättat sej litte med bebis tvätt lappar.. hoppas alla andra har det bra GODNATT ALLA <3
Sitter o testar Citygroos nya
Märket Favor!t.
Denna röda i storlek nr.6.
Är något mindre än Liberos XL+
Men känns ganska så goa.
suger upp urin mycke bra.
torr o säker.
Så är inte Liberos liten på dig så testa detta mer ekonomiska variant
Fan vad äckliga ni e!
nu har jag en torr blöja ,va skönt det är, klarar mig väl tills det blir bada ,
linnea 94:
God natt alla dags för min natt blöja Nya pampers 🙂
skolan i morgon först packa ner 5 blöjor i väskan sen begesej dit efter man har tvättat sej litte med bebis tvätt lappar.. hoppas alla andra har det bra GODNATT ALLA <3
Låter som en under bar dag =) har oxå pampers nya natt blöja när jag sover =) å libero 7 annars :)<3
ja jag använde tyvär upp alla 5 blöjor idag den den 1 på bussen dit sen 3 andra under dagen sen den 5 på bussen hem 🙂
linnea 94:
ja jag använde tyvär upp alla 5 blöjor idag den den 1 på bussen dit sen 3 andra under dagen sen den 5 på bussen hem 🙂
härligt precis som det ska vara =)
har precis bytt blöja o kissar redan ner den 🙁 var så kiss nödig
linnea det e lungt du va iallafall inte med om samma sak som jag idag 🙁
Jag var i skolan idag o helvete jag märkte att jag hadde kissat i kalsongerna under skol tid så det var blött litte på byxorna så jag gick till skolsköterskan. så fick åka hem tidigt idag o mamma vet inget ska komma till henne i morgon igen :S vi skulle prata om det som hämde idag bara hon inte berättar för min mamma eller pappa!!!
Oj! låter pinssamt hoppas det inte är något allvarligt 🙂
aja ska ialla fall sätta på mej min pampers natt blöja nu
måste packa ner ytligare 5 blöjor tills i morgon :)kissa lungt kompisar
Välkommen Linnea 🙂 Ja känns som tråden är död men vi får liva upp den