Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

HEEJ! Jag är en tjej på 16 år jag har gillat blöjor sedan länge. Jag använder oftast libero 7 röd. Det känns lite pinsamnt for mej som tjej o gilla blöjor faktiskt så föredrar jag mer blöjor framför smink :).. Ha det bra Boys [blush] Ps kommer skriva oftare undrar bara om denna tråden är vid "liv"

SvaraCitera

Hej linnea välkomen till våran lilla tråd familj... hoppas du finner några kompisar här (PS alla här e trevliga) Mvh jonsen 😛

SvaraCitera

Tack så mycket en person som har hällsat mej välkommen 🙂

SvaraCitera

God natt alla dags för min natt blöja Nya pampers 🙂
skolan i morgon först packa ner 5 blöjor i väskan sen begesej dit efter man har tvättat sej litte med bebis tvätt lappar.. hoppas alla andra har det bra GODNATT ALLA <3 [love][love]

SvaraCitera

Sitter o testar Citygroos nya
Märket Favor!t.
Denna röda i storlek nr.6.
Är något mindre än Liberos XL+
Men känns ganska så goa.
suger upp urin mycke bra.
torr o säker.
Så är inte Liberos liten på dig så testa detta mer ekonomiska variant

SvaraCitera
New3ra

Fan vad äckliga ni e! [mad][mad][mad][mad]

SvaraCitera

nu har jag en torr blöja ,va skönt det är, klarar mig väl tills det blir bada ,

SvaraCitera

linnea 94:

God natt alla dags för min natt blöja Nya pampers 🙂
skolan i morgon först packa ner 5 blöjor i väskan sen begesej dit efter man har tvättat sej litte med bebis tvätt lappar.. hoppas alla andra har det bra GODNATT ALLA <3

Låter som en under bar dag =) har oxå pampers nya natt blöja när jag sover =) å libero 7 annars :)<3

SvaraCitera

ja jag använde tyvär upp alla 5 blöjor idag den den 1 på bussen dit sen 3 andra under dagen sen den 5 på bussen hem 🙂 [blush]

SvaraCitera

linnea 94:

ja jag använde tyvär upp alla 5 blöjor idag den den 1 på bussen dit sen 3 andra under dagen sen den 5 på bussen hem 🙂

härligt precis som det ska vara =)

SvaraCitera

har precis bytt blöja o kissar redan ner den 🙁 var så kiss nödig

SvaraCitera

linnea det e lungt du va iallafall inte med om samma sak som jag idag 🙁

SvaraCitera

Jag var i skolan idag o helvete jag märkte att jag hadde kissat i kalsongerna under skol tid så det var blött litte på byxorna så jag gick till skolsköterskan. så fick åka hem tidigt idag o mamma vet inget ska komma till henne i morgon igen :S vi skulle prata om det som hämde idag [blush][n] bara hon inte berättar för min mamma eller pappa!!!

SvaraCitera

Oj! låter pinssamt hoppas det inte är något allvarligt 🙂
aja ska ialla fall sätta på mej min pampers natt blöja nu
måste packa ner ytligare 5 blöjor tills i morgon :)kissa lungt kompisar

SvaraCitera

Välkommen Linnea 🙂 Ja känns som tråden är död men vi får liva upp den

SvaraCitera