nu har jag nattblöja på mig,finns det någon mer som har det nu,
OKEJ DAMN! slut på blöjor inga pengar.. hur löser man det jo. man längtar efter blöjor.
gokväll alla blöjvänner,nu har jag nattblöja,någon mer som har det ,
då var nattblöjan på plats,någon mer som har blöja i kväll,
jonsen 94:
hur löser man det jo. man längtar efter blöjor.
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Hallo hallo! Det var ett tag sen xD
tja ny här
undrar hur jag kan få tag på vuxenblöjor om jag inte kan beställa ifrån internet?
Så tjock blöja, på väg till affären, kan inte föra samman mina lår pga den dubbelblöjan ja har mellan mina ben.
Jobba i blöja hela dagen. skönt då man är långt ifrån ett dass
linnea 94:
GOD natt killar dags att ta på sej pampers blöjan sen sova (börjar bli trött) ses i morgon "mina pojkar"
välkommen
linnea ^^hoppas du har haften bra dag 🙂
tja skulle villa få tag på barn och vuxenblöjor men kan inte beställa från internet för jag bor hemma. eller är det någon som har något förslag. skulle ochså villa veta vart jag kan förvara dem
Heej alla blöjvänner!!
Va ett tag sen och jag e typ ny här..
En anledning till att blöjor äger är att idag så pratade vi om hjärnan på biologi lektionen, jag är började må skit illa när läraren pratade om det så jag bajsade på mig ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Skulle ju inte hänt om jag hade blöja, elr då skulle det iaf komma i blöjan ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Förresten undrar över en sak, jag har inte haft blöja på länge men jag vet vilken jag ska köpa och så men inte hur jag ska köpa dem utan att familjen märker något.
nåt tips? ^_^
Välkommen Linnea!! ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Schism:
gotta löv it
isola:
gotta löv it
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)