Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

Första gången jag skriver här, har dock följt tråden ett tag.
Har just nu på mig Libero, vet inte modell men storlek sju.

SvaraCitera

Fan.. Har inte använt blöja på ca 1mån o idag kände jag ett jävla sug o bara kissa ner blöjan o gå runt med den[bigcheers]

SvaraCitera

va härligt jonsen ,det har jag gjort nu också, finns det några fler blöjvänner här i kväll som myser i en blöja nu,

SvaraCitera

Härregud. Det har hänt mkt senast jag var här inne vart ska jag börja... I,A,F Mamma såg alla mina ner kissade blöjor så hon o jag hade ett "samtal" om alla mina ner kissade blöjor, Och om jag inte kunde ro för det frågade hon. Givetvis så sa jag att jag kissar på mej när jag sover, Så vi åkte till doktorn o allt så pratade han o jag. Nu kommer jag få ha blöjor varje kväll [wink] . Sen veckan efter vi varit hos doktorn skulle vi på skolutflykt mamma sa till läraren att jag kissade på mej när jag sov, Läraren svarade alla eleverna i klassen kommer inte att få veta det, Endast min bästa vän "tjej" visste om det för hon "har" samma problem som jag
så hon o jag satta på oss blöjorna innan vi gick o lag oss. Det e iaf skönt att kunna ha blöjor varje natt nu gonatt alla [love]

SvaraCitera

hej linnea,vilken tur du har nu som kan ha blöja utan att gömma dom för din mamma ,nu kan du ha dom när du vill och kanske din mamma köper blöjer till dig också,ja jag blir avens på dig ,varför går det inte att skicka meddelande till dig,jag vill prata med dig, ,

SvaraCitera

linnea du har verkligen tur önskar jag också hade det så

SvaraCitera

Tur o tur [wink]
Kissade på mej inatt, Precis när jag stog upp o skulle ta av mej blöjan kom min mamma in, Hon sa inte så mycket hon tittade bara på den fulla blöjan [shake]

SvaraCitera

linnea 94:

Tur o tur
Kissade på mej inatt, Precis när jag stog upp o skulle ta av mej blöjan kom min mamma in, Hon sa inte så mycket hon tittade bara på den fulla blöjan

saknat dej här inne linnea 😉

SvaraCitera

nu linnea kan du ha blöja på dagen också när din mamma vet det ,vilken tur du har ,önskar jag också hade sån tur ,

SvaraCitera

linnea 94:

Tur o tur
Kissade på mej inatt, Precis när jag stog upp o skulle ta av mej blöjan kom min mamma in, Hon sa inte så mycket hon tittade bara på den fulla blöjan

ja jag tycker du har tur jag har ju inte den turen iallfall [wink]

SvaraCitera

den här tråden är död se det ut som

SvaraCitera

ja det håller jag med om ,stendöd ,knappt någon som skriver här,

SvaraCitera

på denna tråd händer inget ,va ska vi hitta på för att få liv härigen på tråden,sitter här halvnaken i en blöja och undrar om någon mer har blöja på sig i dag ,

SvaraCitera

gomorron alla blöjvänner,vaknade i morse som vanligt med en blöt blöja men börjar bli orolig nu när jag alltid kissar ner mig varje natt ,kanske man skulle gå till vårdcentralen och prata med dom eller fortsätta att ha blöja ,någon mer som vaknar med en blöt blöja,

SvaraCitera

Sitter för första gången i ett par tena slips:D
Var inne på en akutmotagning o fråga
Fick ett par stycken:P

SvaraCitera