Tena Slip är sköna men går ju inte att kissa så mycket i dem
tror jag ska köpa vuxenblöjor snart men vet inte när
hej på er,vad denna tråd är död ,ingen skriver nåt här ,finns det ingen som är nyfiken heller,
tihihihi tjejer med blöja är fett söwta (A)<3<3<3
varför äre ingen som skriver här för ;'(</3
kebab:
varför äre ingen som skriver
är inne på http://www.diapers4girls.com/ för mycket så man inte hinner
tihihihi okay ^^ plus ni verkar jätte trevliga på den här sidan :$
så det finns alltså fler som tycker det är skönt!!?? :O
så det finns alltså fler som tycker det är skönt!!?? :O
O gud vad det har hänt mycket nu sedan jag var här inne.
känns skönt att jag iallafall har köpt ett nytt paket med libero xl plus
just nu sitter jag bara å smeker min ner kissade blöja
ha det bra sålänge ![[love]](/img/smilies/love.gif)
tihiii älskar oxå blöjor, men vågar int direkt köpa det eller så(A)![[love]](/img/smilies/love.gif)
härlig linnea ,du får väl logga in här oftare,
härlig linnea ,du får väl logga in här oftare,
linnea 94:
O gud vad det har hänt mycket nu sedan jag var här inne.
känns skönt att jag iallafall har köpt ett nytt paket med libero xl plus just nu sitter jag bara å smeker min ner kissade blöja ha det bra sålänge
själv provade jag på å köpa icas blöjor idag =)![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Var verkligen länge sän jag hadde blöjor men tänkte gå ner till Ica imorgon och köpa några libero 7 😉
Jag gillar blöjan i sig själv ganska mycket det är skönt mot kroppen osv men sen tycker jag om att kissa på mig i den och ibland även att bajsa på mig i den. Jag har också provat att bajsa på mig med boxers på i dushen. Sen så vet jag inte ved men jag gillar att ta på mig trosor fast jag e kille. är det någon som tycker samma? Det är svårt för mig att berätta om det här vad jag gillar osv så snälla döm mig inte 🙁 jag e inte bög eller något utan det är bara en grej jag gillar.
Återkommer till er som vill veta ifall att libero 7 passade mig väger ca 50 kg är typ 165 ok e 15år. För er som inte vågar köpa så kan ett val vara att låtsas prata i telefon ledans man köper blöjor eller så kan man fråga om sånna här blöjor passar till min bror som e 8 typ. Vi får se om jag vågar köpa dem imorgon 🙂