Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

Hej, jag är ny här på blöjtråden men har nästan alltid gillat blöjor.
Igår när jag var hos farmor hittade jag fem Libero XL+ blöjor <3
Jag tror min kusin använder dom...
Den första jag tänkte sätta på mig glömde jag att stretcha ut så den gick sönder... men den går och tejpa såklart 🙂
Den andra blöjan jag testade gick inte sönder.
Jag gick runt med den i deras hus jättelänge och tillslut kände jag att jag behövde kissa.
Då satte jag mej bara ner och lät det komma.
Vilken grymt härlig känsla det var.
Jag lämnade blöjorna där för att jag vet inte var jag ska gömma dom här hemma...
Förresten, är det någon här som har testat Toujors (Lidls blöjor)? dom är ju billiga och så...
och vi är aldrig på lidl så det skulle vara jättebra att köpa där...
dom största toujors blöjorna tänkte jag köpa då <33 🙂

SvaraCitera

ni e bra ni vågar ha en egna personlighet och sånna intressen[y]

SvaraCitera

Hej!

Nu är jag tillbaka igen efter lång tid..Tröttnade på forumet men återvänder nu ett par år senare =)

Själv sitter jag i en Libero Comfort Fit 7 just nu, ganska våt dessutom.

Trevlig midsommar!

SvaraCitera

LiberoXLplus:

Förresten, är det någon här som har testat Toujors (Lidls blöjor)? dom är ju billiga och så...

Tjena föresten, trevligt att du har kommit hit.
Jag har inte koll på just dom blöjorna, jag är ju aldrig i lidl så det är inte så konstigt. Men de blöjor som jag vet fungerar på tonåringar/ungdomar är Drynites, Libero Night Comfort, Libero Comfort 7 XL, Pampers Underjams. Jag har prövat alla dom så dom fungerar. Men det beror också på hur gammal du är och hur mycket du väger. Hur gammal är du och hur mycket väger du typ?

anders_oo:

Nu är jag tillbaka igen efter lång tid.

Trevligt att du är tillbaka, hoppas du stannar denna gång.

SvaraCitera

Hej jag älskar blöjor just nu sitter jag i någon sorts barnblöja med byggare bob tryck på. Det är roligt att se att så många gillar blöjor[smile][smile]

SvaraCitera

Diaperloverswe:

sitter jag i någon sorts barnblöja

Det låter väldigt trevligt, har du någon aning om vilket märke det är?

SvaraCitera

InTheClub:

Det låter väldigt trevligt, har du någon aning om vilket märke det är?

pampers tror jag om du hittar dem så köp dem jag rekommenderar verkligen dem.[smile][smile]

SvaraCitera

Sitter i en sån där byggare Bob blöja igen ska strax gå och byta jag gjorde nummer 1 och nummer 2 precis hihi [bigsmile]

SvaraCitera

Diaperloverswe:

pampers tror jag om du hittar dem så köp dem jag rekommenderar verkligen dem.

Jag ska kolla in dom, hoppas dom inte är för små för mig bara. Hur gammal är du föresten?

SvaraCitera

InTheClub:

Jag ska kolla in dom, hoppas dom inte är för små för mig bara. Hur gammal är du föresten?

Jag är 13 men jag måste änvända tejp för att dom ska sitta bra.
Jag tror dom heter easy up och är största storleken [smile][smile]

SvaraCitera

Hej jag är en sån som älskar blöjor jag behöver dom okså.
Min mamma brukar byta mina blöjor vi har ett sånt stort skötbord så jag lägger nig där sen tar hon av mina byxor och blöjan torkar med tvättlappar sen sätter hon på en ny och klappar mig på magen och säger att nu kan jag gå och göra vad jag vill igen.

Jag undrar om det finns andra här som har en förälder som byter ens blöja?

SvaraCitera

jag undrar hur det känns att kissa i blöja
ja på riktigt

SvaraCitera

tjena pojkar och flickor jag är ny här i tråden men själv e jag professionell blöjbytare jag har många erfarenhet av att byta blöjor

SvaraCitera

Diaperloverswe:

Jag är 13 men jag måste änvända tejp för att dom ska sitta bra.
Jag tror dom heter easy up och är största storleken

Okej, jag är ju 18 år så jag tror tyvärr inte att dom passar mig. Man borde fundera på vuxenblöjor istället.

SvaraCitera

Blöjbyte e gött:

Jag undrar om det finns andra här som har en förälder som byter ens blöja?

Tjena du, jag har aldrig blivit bytt på. Inte sen jag var barn typ. De flesta här brukar ha det som en hobby typ och då brukar man inte berätta till sina föräldrar om det. Men i ditt fall är ju läget annorlunda eftersom du behöver använda blöjor för behov. Jag undrar bara hur det känns för dig? Tycker du att det känns konstigt/pinsamt eller så?

SvaraCitera