Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

hej undra bara om det är någon som bor i skåne? [smile]

SvaraCitera

Hej! Jag är en 21 år gammal kille som vill ha blöjor. Väger kring 70-71 kilo och är runt 174 cm lång. Skulle någon kunna tipsa mig om några barnblöjor som jag skulle kunna ha (gärna byxblöjor [smile])? Jag har provat Libero xl+ men jag måste tejpa dem för att dem ska passa, skulle gärna undvika det.

SvaraCitera

Libero91:

Hej! Jag är en 21 år gammal kille som vill ha blöjor. Väger kring 70-71 kilo och är runt 174 cm lång. Skulle någon kunna tipsa mig om några barnblöjor som jag skulle kunna ha (gärna byxblöjor )? Jag har provat Libero xl+ men jag måste tejpa dem för att dem ska passa, skulle gärna undvika det.

hej jag tycker Libero night comfort är bra har dom själv dag som natt har också Libero xl för min mamma tycker dom är lättare att byta på mig skriv gärna ett PM om du vill snacka lite [smile]

SvaraCitera

blöj-profix:

hej jag tycker Libero night comfort är bra har dom själv dag som natt har också Libero xl för min mamma tycker dom är lättare att byta på mig skriv gärna ett PM om du vill snacka lite

Tack [smile], har funderat på libero night comfort large. Är de sköna, hur elastiska är de? Skulle gärna vilja veta det eftersom jag undrar om jag kan ha dem. Skulle också vilja ha byxblöja [bigsmile], men vet inte om de är skönare än blöjor med tejp, har funderat på Drynites eller underjams men vet inte om jag kan ha dem, skulle gärna vilja ha svar [bigsmile]

SvaraCitera

jag tycker libero night comfort är grymt sköna kan typ inte vara utan dom[smile] jag tror att dom kommer att passa dig perfekt jag väger 68 kg. hur länge har du haft blöja? är det någon som byter på dig eller gör du det själv?

SvaraCitera

blöj-profix:

jag tycker libero night comfort är grymt sköna kan typ inte vara utan dom jag tror att dom kommer att passa dig perfekt jag väger 68 kg. hur länge har du haft blöja? är det någon som byter på dig eller gör du det själv?

Jag har velat ha blöja sedan gymnasiet men vågade inte köpa förrän nyligen. Jag har dock haft stånd av det sedan 9 års åldern men vet inte vad det beror på. Personligen skäms jag ganska mycket över det, men saknar också min barndom, kanske för att jag hade en otrygg barndom.

Jag använde för inte så länge sedan Libero xl+ och både kissade och bajsade i dem. Tyvärr så hade jag väldigt mycket ångest efteråt men jag får fortfarande stånd av blöjor, vilket gör att jag har svårt att vara utan dem, Libero xl+ är såååå sköna [bigsmile].

Jag tror också att Libero Night Comfort skulle passa mig bra, men undrar om Drynights och Underjams passar mig bra? Skulle så gärna vilja prova byxblöja [bigsmile]. Jag skulle vilja köpa blöjor men vågar inte just nu, morsan skulle varken bli glad eller vilja byta på mig, detsamma gäller farsan, vad ska jag göra?

SvaraCitera

Libero91:

Jag har velat ha blöja sedan gymnasiet men vågade inte köpa förrän nyligen. Jag har dock haft stånd av det sedan 9 års åldern men vet inte vad det beror på. Personligen skäms jag ganska mycket över det, men saknar också min barndom, kanske för att jag hade en otrygg barndom. Jag använde för inte så länge sedan Libero xl+ och både kissade och bajsade i dem. Tyvärr så hade jag väldigt mycket ångest efteråt men jag får fortfarande stånd av blöjor, vilket gör att jag har svårt att vara utan dem, Libero xl+ är såååå sköna . Jag tror också att Libero Night Comfort skulle passa mig bra, men undrar om Drynights och Underjams passar mig bra? Skulle så gärna vilja prova byxblöja . Jag skulle vilja köpa blöjor men vågar inte just nu, morsan skulle varken bli glad eller vilja byta på mig, detsamma gäller farsan, vad ska jag göra?

jag skickar ett pm till dig så kan vi prata där okej ?

SvaraCitera

blöj-profix:

jag skickar ett pm till dig så kan vi prata där okej ?

OK [smile]

SvaraCitera

Libero91:

OK

du borde ha fått det nu [smile]

SvaraCitera

blöj-profix:

du borde ha fått det nu

Ja, det har jag men jag kan inte skicka svaret eftersom jag inte kan verifiera min E-mail adress. Vad ska jag göra?

SvaraCitera

Jag klickar på verifiera min E-mailadress, men det kommer inget mejl till mig av någon anledning. Vad ska jag göra?

SvaraCitera

gå in på din e-mail och verifera sen så tryck på meddelande och sen så väljer du skriv nytt medlande och sen så väljer du mitt namn och rubrik skriver du PM sen så är det bara att skriva [smile]

SvaraCitera

Libero91:

Jag klickar på verifiera min E-mailadress, men det kommer inget mejl till mig av någon anledning. Vad ska jag göra?

gå in på din e-mail och verifera sen så tryck på meddelande och sen så väljer du skriv nytt medlande och sen så väljer du mitt namn och rubrik skriver du PM sen så är det bara att skriva [smile] eller så kan du svara här om det är för krångligt

SvaraCitera

blöj-profix:

gå in på din e-mail och verifera sen så tryck på meddelande och sen så väljer du skriv nytt medlande och sen så väljer du mitt namn och rubrik skriver du PM sen så är det bara att skriva eller så kan du svara här om det är för krångligt

Problemet är bara det att jag inte fått något verifieringsmeddelande trots att jag klickat på länken verifiera din E-mail adress flera gånger. Därför kan jag tyvärr inte svara på PM:et.

SvaraCitera

Libero91:

Problemet är bara det att jag inte fått något verifieringsmeddelande trots att jag klickat på länken verifiera din E-mail adress flera gånger. Därför kan jag tyvärr inte svara på PM:et.

okej men du kan svara på det är det går lika bra de 🙂

SvaraCitera