Libero91:
Hej! Jag är en 21 år gammal kille som vill ha blöjor. Väger kring 70-71 kilo och är runt 174 cm lång. Skulle någon kunna tipsa mig om några barnblöjor som jag skulle kunna ha (gärna byxblöjor )? Jag har provat Libero xl+ men jag måste tejpa dem för att dem ska passa, skulle gärna undvika det.
Jag skulle säga Libero Night Comfort, dom brukar vara stora och passa bra. Dessutom är dom bekväma. Vilken stad bor du i föresten?
blöj-profix:
okej men du kan svara på det är det går lika bra de 🙂
Tack, jo det är så att Morsan blev arg förra gången som jag använde blöjor, eftersom hon tömde papperskorgen med mina skitiga blöjor, hade bajsat i en av dem, luktade så in i helsike. Hon vill heller inte byta blöja på någon mer i resten av sitt liv eftersom hon inte tycker om det och farsan lär inte vilja göra det heller. Så jag tror jag får byta själv, möjligtvis att morsan köper blöjor åt mig om jag betalar dem i efterhand, även om det för tillfället inte känns troligt.
Förresten, har du provat Libero UP & GO 8? Har hört att dem ska vara jättesköna
, vet dock inte om dem passar mig. Undrar också om du provat någon av Pampers barnblöjor? Skulle så gärna vilja testa någon av deras barnblöjor
, vet dock inte om de passar.
InTheClub:
Jag skulle säga Libero Night Comfort, dom brukar vara stora och passa bra. Dessutom är dom bekväma. Vilken stad bor du i föresten?
Gött
Inte för att vara oartig, men jag undviker helst att säga vilken stad jag är ifrån eftersom det är en extremt liten stad.
Libero91:
Gött Inte för att vara oartig, men jag undviker helst att säga vilken stad jag är ifrån eftersom det är en extremt liten stad.
Okej, jag förstår. Jag tycker bara det är kul att veta var folk kommer från som är här.
Libero91:
Tack, jo det är så att Morsan blev arg förra gången som jag använde blöjor, eftersom hon tömde papperskorgen med mina skitiga blöjor, hade bajsat i en av dem, luktade så in i helsike. Hon vill heller inte byta blöja på någon mer i resten av sitt liv eftersom hon inte tycker om det och farsan lär inte vilja göra det heller. Så jag tror jag får byta själv, möjligtvis att morsan köper blöjor åt mig om jag betalar dem i efterhand, även om det för tillfället inte känns troligt. Förresten, har du provat Libero UP & GO 8? Har hört att dem ska vara jättesköna , vet dock inte om dem passar mig. Undrar också om du provat någon av Pampers barnblöjor? Skulle så gärna vilja testa någon av deras barnblöjor , vet dock inte om de passar.
ja jag har provat up&go8 tycker dom va lite små men grymt sköna har även haft pappers baby dyr men tyckte att dom läckte lite under natten så dom tycker inte jag är så bra. men har du frågat mamma om hon vill byta blöja på dig eller? om hon skulle säga att hon inte vill då tycker jag att du frågar din pappa han skulle säkert vilja göra det men din mamma och pappa vet att du har blöja på dig?
frästen har du på dig blöja nu ?![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Libero91:
Tack, jo det är så att Morsan blev arg förra gången som jag använde blöjor, eftersom hon tömde papperskorgen med mina skitiga blöjor, hade bajsat i en av dem, luktade så in i helsike.
Du slänger väl för fan inte bajsiga blöjor (eller blöjor öht) i soptunnan inomhus? Lägger dem i plastpåsar och bär ut dem.
Och en sak till, om din mamma inte vill så får du respektera det.
Är det någon här som använder vuxenblöjor? Jag skulle vilja veta vilket märke som är bäst.
Tjenare Då har man tästat Libero Up & Go 8 Riktigt sköna o prisvärda använde dom på stan en gång märktes inte att man hade blöja på sej måste jag säga.
+ så jag jag fått reda på en sak extra som jag tycker är häftigt 😀 Linnea 94 är faktiskt min syster som bor i samma hus 🙂 Vi har kommit varandra mycket nära nu när vi båda gillar blöjor o vi vet om det aja gonatt alla ![[cheers]](/img/smilies/cheers.gif)
Igentligen skadar det ingen att du har blöja.
Jag tycker du inte borde berätta det (det är vad jag tycker)
/ Jonsen
Jag tycker detsamma, vissa saker kanske man bör ha som hemligheter istället.
Tena slip maxi är klart bäst. Sen kan man köpa ilägg som gör att dom blir tjockare. superskönt 🙂
InTheClub:
Är det någon här som använder vuxenblöjor? Jag skulle vilja veta vilket märke som är bäst.
tenakillen:
Tena slip maxi är klart bäst. Sen kan man köpa ilägg som gör att dom blir tjockare. superskönt 🙂
Tjena, tack för tipset. Jag ska kolla in dom.
Glöm bara inte att se till så du får dom med plastad utsida, finns med tyg utsida med, dom är inte bra.
InTheClub:
Tjena, tack för tipset. Jag ska kolla in dom.
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Jag köpte hem ett paket Drynites i kväll och det känns riktigt gött!