Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

Kan man bygga en båt med endast blöjor?

SvaraCitera

tja är ny här. har följt en annan tråd på internet i ungefär ett år men så hittade jag den här. tänkte jag skulle berätta vilka blöjor jag använder. dem jag använder är libero comfort fit 7 och fabine exlusive.

här är sidan jag har följt förut: http://www.adisc.org/forum/

här är sidan jag har köpt fabine exlusive blöjorna ifrån:
http://www.maxdiaper.com/

SvaraCitera

Asså jag vet inte hur jag ska berätta för min mamma att jag gillar bjöjor

Denna hämligheten tar livet av mej

För ibland är min mamma inne i hjälper mej o städa rummet o blir alltid lika närvös att hon ska hitta mina blöjor

behöver snabba svar tack

// Jonsen [cry]

SvaraCitera

jonsen 94:

Asså jag vet inte hur jag ska berätta för min mamma att jag gillar bjöjor

Denna hämligheten tar livet av mej

För ibland är min mamma inne i hjälper mej o städa rummet o blir alltid lika närvös att hon ska hitta mina blöjor

behöver snabba svar tack

// Jonsen

Det bästa är om du döljer det väl och inte berättar det för någon, det blir nästan bäst så. Det kan bli stora missförstånd och problem annars.

SvaraCitera

tjänare! det va att jävla tag sedan jag skrev har nu! har läst lite till och från..
härligt att se att tråden fortfarande lever, någorlunda iaf,
just nu sitter jag i en kissad tena slip och har det gött!

SvaraCitera

Jag känner lixom att det är löskigt fallat min mamma är i mitt rum själv o städar o sånt... för hittar hon mina blöjor blir hon ju ennu mer fundersam. vet ej riktigt hur jag ska göra

Svar som kan hjälpa tack

SvaraCitera

jonsen 94:

Jag känner lixom att det är löskigt fallat min mamma är i mitt rum själv o städar o sånt... för hittar hon mina blöjor blir hon ju ennu mer fundersam. vet ej riktigt hur jag ska göraSvar som kan hjälpa tack

jag gömmer mina i skogen 😀 hur gammal är du och var är du ifrån

SvaraCitera

hej jonsen, ta och berätta till din mamma att du har blöja så förstår hon dig och då slipper du smyga med dom också

SvaraCitera

jag och min kusin har nu blöjor på hos.
min kusin ska vara hos mig i 3 månader. min moster och min kusins pappa ska resa. då får han vara här. det är ju bra för att vi har hämtat blöjor hos min kusins mamma. min kusins mamma vet att jag har blöjor och han också. min moster jobbar på en lager som står i stora boxar blöjor.
min moster har blöjor nere på källare. min moster brukar ta med sej blöjor från lagret som kan inte säljas. då ta hon med sig blöjor hem. det kan vara allt till attends och tena och paketet kalls Diapers. tur att jag har bil.
jag o han ska hämta mer i morgon.... så nu ska vi se fil och ha blöjor på oss... [smile]

SvaraCitera

jonsen 94:

Jag känner lixom att det är löskigt fallat min mamma är i mitt rum själv o städar o sånt... för hittar hon mina blöjor blir hon ju ennu mer fundersam. vet ej riktigt hur jag ska göraSvar som kan hjälpa tack

sej till din mamma att du har blöjor hon kommer att bli lite förvånad. jag sa till min mamma att jag pissade på mig på nätterna när jag var 13år då sa jag kan du köpa blöjor till mig. ok då köper jag blöjor åt dig. samma dag fick jag gå med blöjor i hämma. det var bra tyckte jag.
jag kissade i filt hihi. på natten så blev jag pissnödig då pissade jag i blöja.

SvaraCitera

Jag brukar också ha blöjjor på mig, brukar sedan bajsa och kissa i dem för att äta upp det. Mums. Himla gott, ibland blandar jag det med lite curry.

SvaraCitera

Det va länge sedan jag va inne här det är kul att se att den lever fortfarande.[smile] Fast jag behöver lite hjälp med hur skall jag för klara för min mamma och pappa att jag gillar blöjor har inte riktigt vågat säga det till dom fast jag sover med blöja på natten är lite rädd att mamma eller pappa skall komma in och se att jag har blöja på mig. Just nu har jag Libero comfort xl på mig är den bästa blöjan och även libero night comfort är super skön. Skulle jätte gärna vilja ha lite tips om hur jag kan gå till vägas.

SvaraCitera

blöj-profix:

Det va länge sedan jag va inne här det är kul att se att den lever fortfarande. Fast jag behöver lite hjälp med hur skall jag för klara för min mamma och pappa att jag gillar blöjor har inte riktigt vågat säga det till dom fast jag sover med blöja på natten är lite rädd att mamma eller pappa skall komma in och se att jag har blöja på mig. Just nu har jag Libero comfort xl på mig är den bästa blöjan och även libero night comfort är super skön. Skulle jätte gärna vilja ha lite tips om hur jag kan gå till vägas.

Det bästa är inte säga något alls. För om man säger det till sina föräldrar så kan dom misstolka det och bli typ oroliga. Jag har hört från några som har sagt till sina föräldrar och det har inte blivit så lyckat. Men man väljer ju själv hur man vill göra, hoppas du kommer fram till ett bra svar.

SvaraCitera

älskar verkligen den här känsla när man har en ner kissad och ner bajsad blöja det är en underbar känsla när man känner hur bajset pressar emot blöjan och när man känner hur blöjan bli varm och skön

SvaraCitera

Hej! Har läst ett tag här men inte postat. Förvånande vad mycket TBDL det verkar finnas i Sverige [love]

Har någon här beställt från Liberos webbshop och vet ni hur diskreta paketen är isåfall? Det finns inga butiker som säljer Night Comfort där jag bor, och jag har funderat på att handla där... men jag vill helst inte ha "LIBERO" skrivet över hela kartongerna när jag hämtar ut paket från postombudet.

Tack så mycket på förhand! [bigsmile]

SvaraCitera