Tjena alla blöjälskare! Jag har alltid sen jag varit liten gillat blöjor men inte förstått föränn nu i 17 års åldern att jag blir helt upphetsad av dem. Jag har suttit och läst här ett väldigt långt tag och jag har alltid drömt om att kunna ha blöja, men aldrig vågat gå till affären för att köpa. Men aldeles nyss så kom jag hem med ett pack libero 7 bara för att jag blivit peppad av alla er här och läst om andra som gjort det. Nu ska jag gå och njuta av mina blöjor och ni får ha det så underbart!
bananblock:
Tjena alla blöjälskare! Jag har alltid sen jag varit liten gillat blöjor men inte förstått föränn nu i 17 års åldern att jag blir helt upphetsad av dem. Jag har suttit och läst här ett väldigt långt tag och jag har alltid drömt om att kunna ha blöja, men aldrig vågat gå till affären för att köpa. Men aldeles nyss så kom jag hem med ett pack libero 7 bara för att jag blivit peppad av alla er här och läst om andra som gjort det. Nu ska jag gå och njuta av mina blöjor och ni får ha det så underbart!
det är bättre du beställer vuxenblöjor istället dom passar dej bättre det är ingen som märker att du beställer vuxenblöjor om du ta postförskott och det bästa av allt är att det inte stå vad det är i paketet 🙂
bananblock:
Var det skönt
är en underbar skön kännsla att kiss och bajsa på sig i blöjan
Hej är ny här! Sitter med två Libero XL+ på. De är supersköna . Älskar verkligen den här blöjan
LIBERO FOREEVER
Så, ingen som har testat att handla från liberos webbshop och vet hur paketen ser ut?
Tycker ni jag borde säga till min pojkvän att jag tänder på blöjor?
Varför/varför inte?
vad denna tråd är död , här händer inget
Få liv i den då
hej stina , hur ska vi få liv i denna tråd då , nu är jag nybadad och snart blir det en torr blöja
libero nr 7:
hej stina , hur ska vi få liv i denna tråd då , nu är jag nybadad och snart blir det en torr blöja
jag har en ide kan vi inte ha en foto tävling där man tar ett kort som innehåller något med en blöja
jadu , vi får väl se om någon nappar på det då
Köpte ett paket pampers baby dry nyss! Har inte haft blöja på länge så känns riktigt härligt å sitta på bussen å känna den mjuka blöjan mot min hud
är de nån som vill ha några säg bara till då... för jag pallar inte detta mer
tja, igen ligger och funderar på om man ska våga köpa lite blöjor,är inriktad på barn blöjer någon som nåt tips?;)