Kan man inte flytta denna till kategorin SNUSK istället, plz Admin, blir bara äcklad av rubriken...
Young123:
Kan man inte flytta denna till kategorin SNUSK istället, plz Admin, blir bara äcklad av rubriken...
vadå snuks? det här är inget snusk det är en livstil och dessutom så behöver du inte läsa den om du inte vill, så lämna den här tråden ifred!
om man ska köpa vuxen blöjor, vilken hemsida är bäst?
och hur vet man om man måste hämta paketet på närmsta post eller de blir hem skickade?
Intressant och bra tråd en sak lite synd, libero nr 7 och stina_i_blöja är samma person men som har två liv på nätet en som kille en som tjej 🙂
svårt bestämma dig hur det är eller?
försök inte dölja det hela du är redan avslöjad det går inte förneka punkt slut
stina i blöja är en tjej och jag libero nr 7 är en kille , synd att att ett missförstånd skulle ske när vi pratade och sen kan man inte få be om ursäkt heller
måste säga att jag stödjer libero nr 7 dessutom hur skulle du kunna veta det? man kan ju inte bara anklaga folk för saker utan bevis.
riktig lågt hörre du, riktigt lågt
tack för att du tror mig för jag känner mig utpekad som någon bluffare nu men man kan inte vara inloggad här som 2 användare och en mejladress , känner mig verkligen lessen nu att bli anklagad för sånt här
btw är det ingen på det här forumet som tycker att vi skulle kunna skapa ett eget forum så vi slipper alla som trakar ner på oss och som skulle hjälpa vår "comunitey" att växa. skulle också vara roligt att göra nåt för att folk ska förstå det här med blöjor och inte bara skuta bort det ock klassade det som skjukt, om någon har ide´r skriv!
inga ider är dåliga utom dom dumma
ska dra, kommer in och kollar imorn, godnatt *giggle*
Faan va sköönt de är att ligga i sängen med en varm o go drynites 🙂
håller med
Det här med blöjor är en väldigt speciell sak och det är klart att utomstående tycker det är väldigt konstigt, men dom behöver inte komma hit med onödiga kommentarer. Dom borde låta oss vara istället.
Men jag undrar hur ni använder era blöjor? Vissa har ju bara på sig hemma typ och andra går ju ut med en på. Jag själv brukar använda en på kvällarna när alla sover. Intressant och se hur andra har det.
InTheClub:
Det här med blöjor är en väldigt speciell sak och det är klart att utomstående tycker det är väldigt konstigt, men dom behöver inte komma hit med onödiga kommentarer. Dom borde låta oss vara istället.Men jag undrar hur ni använder era blöjor? Vissa har ju bara på sig hemma typ och andra går ju ut med en på. Jag själv brukar använda en på kvällarna när alla sover. Intressant och se hur andra har det.
jag använder bara när ingen är hemma , mina föräldrar vet inte om att jag gillar blöjor. Fast jag skulle viljat pröva att gå utt i dom också typ i göteborg där jag inte känner någon som skule kunna komma på mig:P
babyangel97:
jag använder bara när ingen är hemma , mina föräldrar vet inte om att jag gillar blöjor. Fast jag skulle viljat pröva att gå utt i dom också typ i göteborg där jag inte känner någon som skule kunna komma på mig:P
Ja, man vill ju inte bli påkommen av någon man känner. Men intressant att du nämner Göteborg, jag bor nämligen där. Vilken stad bor du i?
InTheClub:
Ja, man vill ju inte bli påkommen av någon man känner. Men intressant att du nämner Göteborg, jag bor nämligen där. Vilken stad bor du i?
vi kan säga att jag bor på orust( vill inte säga exakt stad,bara en vana jag har på internet)intressant att det finns dl folk så nära utan att man visste om det. hade jag aldrig kunnat tänka mig