hej på er alla , någon mer som har bytt blöja nyss , ja då klarar man kvällen ett tag nu
Det här är ju helt sjukt.
Går ni runt med blöjor i skolan?
Och hur fan kan det vara skönt att bajsa på sig? Byter ni blöjor då ni bajsat på er eller går ni runt med bajs i blöjorna?
Hur som helst måste det vara drygt. Bajset kletar ju fast på skinnet.
Det här är helt sjukt. Fyfan.
det kanske annses som sjukt men då vill jag ta ett exempelt, under1800 talet så var ju missionären (en possion under samlag)det ända folk kunde acepptera men nu är ju massa olika sexuella läggningar och possioner aceppterade och det innebär att det 'sjuka' sitter i sin egen hjärna och värderingar. dessuttom så dom dls jag har pratat med har varit mer hygejeniska än dom kompisar jag känner
Vad är det som gör att det är njutbart att bajsa på sig?
Och hur är det hygieniskt?
har du testat?:P
babyangel97:
vi kan säga att jag bor på orust( vill inte säga exakt stad,bara en vana jag har på internet)intressant att det finns dl folk så nära utan att man visste om det. hade jag aldrig kunnat tänka mig
Okej, nice! Det finns folk närmare än vad man tror, men alla håller det typ hemligt så svårt att veta.
Men har du träffat någon som också tycker om blöjor någon gång?
nej,tyvär inte men det är nog som du säger, svenskar vill aldrig vara arnolunda (obs.ingen hets bara egna tankar om det svenska samhället)fan asså det räcker ju med att som jag ha långt hår så tjötar alla på en att man borde klippa det(för det ju bara tjejer som får lov att ha långt hår,så varför skulle en kille ha det?"ironisk") om man tittar på ett land som är racka motsatsen till Sverige,japan. i japan finns det så många saker som vi i Sverige skulle se som sjukt. vi kan ta cosplay som ett exempel, om någon gjorde det i svergie så skulle det se som förmodligen att personen i fråga var dataspel´s beronde eller bara en nörd.
det värsta är att jag är som alla andra,jag dömer folk för att dom gör saker som jag anser konstigt utan att verkligen undersöka var det är för något.
(återigen BARA MINA ÅSIKTR OCH TANKAR OM DET SVENSKA SAMHÄLLET INGEN HETS MOT NÅGON ENSKILD PERSON ELLER GRUPP)
oj det föra inlägett blev lite långt,kan vara skönt att få skriva av sig ibland. hoppas någon årkar läsa det
jag vill också ha blöja men skulle alldrig våga säga till mamma om det.
i love blöjor
jag förstår din rädsla (är i precis samma situation) men ett tips jag kan ge dig om du bestämmer dig för att breätta
(det kanske är rätt upenbart men vill ändå säga det.)var väll förbered,skulle föreslå att du tar dig god tid med din mamma så hon kan förstå dina känslor eftersom det anses väldigt ovanligt att man har sådana känslår för en sådan sak(men det är det inte enligt min åsikt)
annars kan du alltid försöka skaffa dom på egen hand.jag vet att det kan vara svårt men det är det värt. Kanske finns det någon affär i närheten som du kan smyga in och köpa.
oj, jag insåg just att jag skrivet som någon sykolog men jag försöker bara hjälpa till
ett sissta råd jag vill ge dig är att om någon kommer på dig med det här försök inte förneka det utan stå upp för dig själv. det är inte lätt jag har själv problem stå upp när det gäller det här,men om du någon gång i framtiden skulle vilja komma ut med det så kan de bli jobbigt om du har förnekat det.
wilmis:
jag vill också ha blöja men skulle alldrig våga säga till mamma om det.
Mitt tipps är att du inte berättar det eftersom mycket missförstånd kan uppstå eftersom detta är ett speciell grej. Det finns dom som berättar och ibland går det bra för dom och ibland går det dåligt för dom. Men personliga åsikt är att du inte säger det alls, det blir bäst så.
InTheClub:
Mitt tipps är att du inte berättar det eftersom mycket missförstånd kan uppstå eftersom detta är ett speciell grej. Det finns dom som berättar och ibland går det bra för dom och ibland går det dåligt för dom. Men personliga åsikt är att du inte säger det alls, det blir bäst så.
det har du faktiskt rätt i. fast allt beror ju på hur när och hur bra relation man har till sin mamma.
btw om någon bor i väst får dom gärna skriva till mig, skulle gärna vilja träffa fler här runt omkring
babyangel97:
det har du faktiskt rätt i. fast allt beror ju på hur när och hur bra relation man har till sin mamma.
Ja, det spelar också in. Men om man vill vara på den säkra sidan så säger man inget.btw om någon bor i väst får dom gärna skriva till mig, skulle gärna vilja träffa fler här runt omkring
Jag bor i Väst, men det vet du ju redan.
jo jag vet men jag syftade förutom dig