forsen961:
så jag la en beställning på dem här http://www.maxdiaper.com/abu-cushies-cloth-like-medium/90-0
Nice, berätta gärna hur bra dom är när du testat dom så kanske jag också köper dom.
InTheClub:
Nice, berätta gärna hur bra dom är när du testat dom så kanske jag också köper dom.
Jag köpte 8 fabine från maxdiaper i julas, dom är jätte tjocka så du kan kissa många gånger i dem
Har inte testat abu-cushies, men det med cloth-like verkar vara nice
här har de hänt mycket ser jag:D
scrat var det dom med färg du köpte eller dom vita?
btw det låtter som om en del har handlat på maxdiaper. är dom seriös och hur betallar man stod dom skickade en faktura men för man över från sitt kort då? hur är det med paketeringen är den deskret och skickar dom hem till brevlådan eller till postscentral?
oj, det var många frågor märkte jag nu men iallafall tacksam för svar.
babyangel97:
btw det låtter som om en del har handlat på maxdiaper. är dom seriös och hur betallar man stod dom skickade en faktura men för man över från sitt kort då? hur är det med paketeringen är den deskret och skickar dom hem till brevlådan eller till postscentral?
kmr i neutralt packet, alltså ingen text alls och till närmsta postcentral.
Föskotts betalning betalar du på internetbanken (som en räkning)
Postförskott betalar du när du hämtar ut paketet (tror jag)
du kan ju fråga dem
babyangel97:
här har de hänt mycket ser jag:D scrat var det dom med färg du köpte eller dom vita?
visste inte vilken jag skulle ta, så bara tog en och det blev vit
kolla här så kan ni se en ressension på dem flesta blöjmärkena. är visserligen på engelska.
nice,tack
scrat:
Jag köpte 8 fabine från maxdiaper i julas, dom är jätte tjocka så du kan kissa många gånger i dem
Har inte testat abu-cushies, men det med cloth-like verkar vara nice
Nice, då verkar dom bra i alla fall. Jag ska köpa dom vid ett bra tillfälle.
hej allihopa, nu har jag öppnat ett facebook konto så om någon vill vara vän med mig där så heter jag Alice babyangel (valde ett fejk namn så inge skulle veta vem jag egentligen är). ha det gött alla tb/dl´s.
nu har jag bestämt mig,jag ska berätta för mina föräldrar om min abdl sida. fast jag behöver litte hjälp med hur jag ska lägga upp det,man kan ju inte bara säga det rakt ut och tro att dom ska förstå så hur ska man lägga upp det? har funderat på att anvädna mig av någon hemsida som kan förklara själva begrepet. sen vet jag inte om jag ska prata med båda mina föräldrar eller om jag ska prata med min mamma först och sen med pappa(tror mamma har lättare att förstå så då kan hon ge stöd när jag ska säga det till pappa)
tacksam för svar men det är ingen brådska för jag ska vänta tills jag har material och tid för det här.
för övrigt så är det bara att ha det gött alla
tjena alla abdls jag har en fråga jag har letat länge efter en abdl/tbdl porr sida som man betalar för med typ bara tjejer i videosen någon som vet någon sådan tacksam för svar fort
Hejhej alla här på ungdommar.se 🙂
24årig kille här ifrån Västra Götaland.
Gillat blöjor sen jag var 12.
Vill ni snacka eller nåt så finns skype/msn i profil 🙂
babyangel97:
nu har jag bestämt mig,jag ska berätta för mina föräldrar om min abdl sida. fast jag behöver litte hjälp med hur jag ska lägga upp det,man kan ju inte bara säga det rakt ut och tro att dom ska förstå så hur ska man lägga upp det? har funderat på att anvädna mig av någon hemsida som kan förklara själva begrepet. sen vet jag inte om jag ska prata med båda mina föräldrar eller om jag ska prata med min mamma först och sen med pappa(tror mamma har lättare att förstå så då kan hon ge stöd när jag ska säga det till pappa)tacksam för svar men det är ingen brådska för jag ska vänta tills jag har material och tid för det här. för övrigt så är det bara att ha det gött alla
ojoj, det kan bli jobbigt, många har väldigt svårt att förstå sånt här.
Du får komma på något bra sätt att testa dig fram kanske? :p
eller håll det hemligt tills du blir lite äldre.
Chansen är stor att du får ingen seriös respons och bara "du växer ur de" :p
Hej alla AB & DL folk!
Kul att det finns fler som gillar sånt här! Själv gillar jag inte blöjor direkt, men tänder på tjejer med nappar 🙂 Haklapp vid en avsugning är ju nice dessutom 😀
Själv har jag inte mod nog än att berätta för tjejen om den här lite udda fetishen, men nån gång i framtiden kanske.
Tänkte tipsa om en sida där man kan köpa nappar i vuxenstorlek från USA. Jag har beställt där ifrån innan och det var hur smidigt som helst. Sidan ser asdålig och oseriös ut, men låt inte det avskräcka er 🙂
När jag beställde fick jag dessutom en blöja på köpet. Inget som jag kände att jag ville använda, men för er som gillar blöjor är det ju perfekt! Man kan dessutom "bygga ihop" sin egen skräddarsydda napp på sidan 🙂
Företaget heter Pacifiersrus och finns på Pacifiersrus.com. Kommer inte ihåg om paketet var diskret, men gissar det 🙂
Hoppas ni tycket detta va lite hjälpsamt 🙂