crazydiaper:
ojoj, det kan bli jobbigt, många har väldigt svårt att förstå sånt här.Du får komma på något bra sätt att testa dig fram kanske? :peller håll det hemligt tills du blir lite äldre.Chansen är stor att du får ingen seriös respons och bara "du växer ur de" :p
ja det har du rätt i men jag hoppas att jag ska kunna göra det ändå och i annat fall är det alltid bra att back up plan ifall man blir påkommen
vilken är den bästa blöjan asså typ barn blöjor inte vuxen ;D
crazydiaper:
ojoj, det kan bli jobbigt, många har väldigt svårt att förstå sånt här.
Du får komma på något bra sätt att testa dig fram kanske? :p
eller håll det hemligt tills du blir lite äldre.
Chansen är stor att du får ingen seriös respons och bara "du växer ur de" :p
Jag håller med dig, det bästa är om man håller det för sig själv. Jag hade en vän som höll på med detta och när hans föräldrar fick reda på hans fetish så skickade honom till psyket för att bli av med det. Men i alla fall, det kan tolkas väldigt fel av ens föräldrar. Och jag tror egentligen inte att man vill att någon som ens föräldrar ska få reda på det, det är ju lite pinsamt.
Ojdå Äntligen har jag skaffat ett konto på denna sidan. JAg har alltid läst här och trodde först att jag var den enda som älskade och ha blöja på mig. Men sen tänkte jag nej då det kan inte vara bara jag som har denna fetischen. Och det visade sig att fler hade det och jag söker folk helst tjejer som också gillar att ha blöja på sig och snacka med.
Jag älskar att ha blöja och jag är 16 år. Ligga under täcket i kalsonger och med en bjöja som värmer upp under livet och pirrar i hela kroppen. SKön känsla. Jag använder Libero Comfort fit 7. ÄR det någon som vet några andra blöjor man kan använda? typ drynites? vart köper man de olika blöjorna isåfall?
Själv gömmer jag mina blöjor i min soffa (bäddsoffa) och två av mina barndoms kompisar vet om att jag brukar ha blöja men dom vet inte att jag blir kåt av det. Dom tycker väl att det är lite konstigt men ändå så brukar vi typ ha kul med blöjorna och kasta runt xD... aja ska inte berätta mer om det men vill bara dela lite av mina egna upplevelser.
Teenexperiences:
Jag älskar att ha blöja och jag är 16 år. Ligga under täcket i kalsonger och med en bjöja som värmer upp under livet och pirrar i hela kroppen. SKön känsla. Jag använder Libero Comfort fit 7. ÄR det någon som vet några andra blöjor man kan använda? typ drynites? vart köper man de olika blöjorna isåfall?
Låter riktigt gött det!
De enda tonårsblöjorna man kan köpa i butiker är väl bara Drynites eller Libero Night Comfort då, men dom vet jag inte var man köper dom. Men Drynites finns i ICA butikerna och på Coop. Hoppas det var till någon hjälp för jag själv använder Libero Comfort Fit 7 just nu och dom är lite små.
länge sen man va inne här själv så använder jag just nu Libero Comfort fit 7 tycker dom är bäst min mamma och pappa brukar byta blöja på mig nu efter många gångers tjöt först sy tyckte dom det va konstigt att jag har blöja och skrattade åt mig och kalla mig bäbis men så sa jag att jag vill ha blöja på mig och att jag känner mig säker på natten och dagen när jag har blöja på mig det tog ett tag tills dom förstog att jag hade blöja på mig men så en dag så gick jag runt hemma typ bara i blöja så kom mamma hem tidigare från jobbet och såg mig sitta och kolla på tv i blöja och tröja och då frågade hon varför jag har blöja och jag sa att jag vill ha det på mig för jag känner mig säker när jag har det på mig och just då så hade jag kissat så jag frågade om mamma kunde byta blöja på mig hon sa det kan jag väl göra och det roliga va att hon kände att det lukta lite så hon tänkte säga till mig att du kanske skall byta blöja för det luktar lite illa här men jag han för och fråga henne så ja la mig i sängen och hon hämta en blöja och hon tvätta mig och satte på mig en ny blöja så nu köper även mamma och pappa blöja till mig när dom handlar och dom byter på varje dag hade en kompis över en dag och så hade jag kissat på mig så kom mamma in på rumet och sa du det är nog dax att byta på dig det luktar lite och min kompis kolla hela tiden han tyckte det va lite konstigt att jag hade blöja på mig men så frågade jag han om han också ville ha blöja på sig först så sa han nej men så sa jag det är jätte skönt jag lovar att jag inte skall säga till någon att du prova blöja och min mamma kan hjälpa dig också att sätta på dig den så sa han okej och min mamma hjälpte han också och så sa hon när hon gick ut i från rummet hade bra nu mina små bäbisar
tjena alla:D hade en as nice dag med skidor och senare så skulle jag gå och pissa, jag går alltid på handikaps toaletter med skötbort ifall någon har glömt en blöja där
(en oanvänd haha)
så när jag kom in där så låg det en oanvänd blöja där fy fan vad glad jag blev haha
blöjlover:D:
tjena alla:D hade en as nice dag med skidor och senare så skulle jag gå och pissa, jag går alltid på handikaps toaletter med skötbort ifall någon har glömt en blöja där(en oanvänd haha)så när jag kom in där så låg det en oanvänd blöja där fy fan vad glad jag blev haha
nice, jag brukar göra sammasak, vet en affär där det alltid finns i skötbordet 😉
babyangel97:
nice, jag brukar göra sammasak, vet en affär där det alltid finns i skötbordet 😉
fan vad nice är du från götet ;D ?
blöjlover:D:
fan vad nice är du från götet ;D ?
göteborg alltså ;D
a typ, Orust
Skönt att denna sidan börjar få liv igen. Jag är nu 18 o jag vet inte hur jag ska berätta för henne att jag gillar blöjor. Hon har hittat mitt blöj paket 1 gång + min påse full med "gamla blöjor" fan vad pinsamt men sa att det var från en tid jag hade svårt att hålla mej då sa hon okej amen vi kastar dom. Men jag vet inte hur jag ska berätta för henne att jag vill ha dom lite då o då.. Ansikte mot ansikte Via SMS eller likande vore glad för seriösa svar tack 🙂
@Jonsen 94 Det kommer antadligen bli så här, hon kanske kommer tycka det är okej och kanske provar själv någon gång eller så kommer hon dumpa dig och bli äcklad. Det är vad jag tror kommer hända, och det är ditt val om du vill chansa på att säga det till henne. Det är 50/50 men om hon älskar dig så ska man kunna prata om vad som helst.
Jag är nu 18 o jag vet inte hur jag ska berätta för Mamma att jag gillar blöjor. Hon har hittat mitt blöj paket 1 gång + min påse full med "gamla blöjor" fan vad pinsamt men sa att det var från en tid jag hade svårt att hålla mej då sa hon okej amen vi kastar dom. Men jag vet inte hur jag ska berätta för henne att jag vill ha dom lite då o då.. Ansikte mot ansikte Via SMS eller likande vore glad för seriösa svar tack 🙂
Blev lite fel i förra
hej va nyss och köpte mig ett nytt packet Libero comfort fit 7 fick nästan lite panik i natt hade inte någon blöja hemma så hittade mamma en gammal blöja i min låda 🙂 dock så va det en pampers UnderJams inte lika sköna som libero men det funkade en natt 🙂