jonsen 94:
Libero nr 7@ men vet fan inte hur jag ska berätta lixom...Blöjlover:D @ Just nu under sängen för att vara på säkra sidan... tror jag snart får flytta om dom.
jag vågar inte gömma dom hemma haha. jag lägger alla mina blöjor i dubbla plastpåsar i skogen haha ;D
pampers94:
tjänare! det va ett välldas tag sedan jag skrev här,kul att se satt samma tråd har varit uppe i sex år! :)har dock något lite halvtråkigt att berätta, och det är att detta är mitt sista år med blöjor, denna somaren fram till hösten, sen är det dags att bli torr ;)känner att det börjar ta slut med att tycka om blöjor etc, har blivit påkommen tre gånger, och känner att nu börjar denna tid gå mot sitt slut..så det sista halvåret ska jag vara mer aktiv här på forumet och ha det riktigt mysigt i mina blöjor!-We all grow up, it’s just a question of when ..
vad ska du göra med alla blöjorna som blir över då 😀 ?
Hänskapt:
berätta mer
![[love]](/img/smilies/love.gif)
vad vill du att vi ska berätta
libero nr 7:
vad vill du att vi ska berätta
pampers94:
har blivit påkommen tre gånger,
Sitter vid min datorstol med en blöja på mig och tänker. SHIIT Va skönt med BLÖJA !! ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Teenexperiences:
Sitter vid min datorstol med en blöja på mig och tänker. SHIIT Va skönt med BLÖJA !!
Då gör vi samma sak 🙂 Aja ska snart sova men höres i morgon o ha det gott 🙂
Vilken intressat dag. Vaknade med att sängen var nerkissad (trevlig....) Så kommer mamma in o fråga ska du ha frukost Givetvis så ser hon sängen o frågar om jag kissade ner mej inatt.. Ja sa jag generat... Så det har varit tvätt hela dagen o händer det inatt igen så åker vi och köper blöjor imorgon Det är ju trevligt.. Men detta hände nu efter att jag sov med blöja i 3 dagar o kissade i dom innan jag somnade... Aja ha en trevlig kväll alla ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Kissade i sängen inatt igen. Så nu håller man på tvättar igen o sen blir det vidare o köpa blöjor 😀
Den här tråden gjorde min dag. ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
jonsen 94:
Kissade i sängen inatt igen. Så nu håller man på tvättar igen o sen blir det vidare o köpa blöjor 😀
hej hade typ lite samma problem som du innan jag visste hur jag skulle göra om jag skulle säg till min mamma att jag gillar att ha på mig blöja men så kom min mamma in i rummet och så mig sitta med en blöja på mig så på den vägen blev det så nu vet min mamma att jag har blöja och det känns så bra hoppas att det gick bra för dig i dag och köpa blöjer vilka blev det?
blöj-profix:
hej hade typ lite samma problem som du innan jag visste hur jag skulle göra om jag skulle säg till min mamma att jag gillar att ha på mig blöja men så kom min mamma in i rummet och så mig sitta med en blöja på mig så på den vägen blev det så nu vet min mamma att jag har blöja och det känns så bra hoppas att det gick bra för dig i dag och köpa blöjer vilka blev det?
Dry nites 🙂 Blev det. Men berätta lite mer om hur det gick till o hur hennes reaktion var när hon såg att du hade blöja på dej. Mvh Jonsen94.
- Razorblade -:
Den här tråden gjorde min dag.
Bra att det gjorde någons dag 🙂
Mvh Jonsen94
jonsen 94:
Dry nites 🙂 Blev det. Men berätta lite mer om hur det gick till o hur hennes reaktion var när hon såg att du hade blöja på dej. Mvh Jonsen94.
vad härligt tycker också dom är sköna fast jag använder Libero comfort fit 7. första gången mamma så att jag hade blöja på mig så satt jag i mitt rum och spela data och så hade hon gjort kvälls mat till mig så gick hon in i mitt rum och så att jag hade blöja på mig hon blev lite chockad och lite arg tror jag hon tyckte la att blöjor är till för barn och då sa jag till henne jo det har du en poäng i men jag tycker det är skönt att ha blöja på mig och jag känner mig säker på natten bättre att jag har blöja på mig än att jag kissar ner sängen då sa hon det är klart och då värka det som hon tyckte det va okej att jag har blöja på mig hon säger inget nu för tiden när jag bara går runt i blöja och hon brukar hjälpa mig att byta blöja också. vad säger din mamma nu när hon vet att du har blöja berätta lite mer.
komisk observation angående möjlig trollighet: alla användare använder blöjer som inte ens är en godkänd grammatisk form. som om alla trodde att deras favoritsak, blöjor stavades blöjer.
![[cute]](/img/smilies/cute.gif)