Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

Jag är 11 år och funderar på at köpa blöjor men jag vill inte att mina föreldrar ska veta har någon något förslag på blöjor väger 50 kg är 150 cm lång? ps:Vill göra nr1 och 2 i den.

SvaraCitera

Hej allihopa! För en stund sedan la jag min första beställning på vuxenshopen! Längtar tills jag får mina blöjor. Det är abriform super, storlek small. Och 10 st säkerhetsunderlägg. Längtar!!! Kram[love]

SvaraCitera

Blöjor<3:

Jag är 11 år och funderar på at köpa blöjor men jag vill inte att mina föreldrar ska veta har någon något förslag på blöjor väger 50 kg är 150 cm lång? ps:Vill göra nr1 och 2 i den.

Gå till närmaste ICA/Konsum och köp Libero 7 eller 8. Jag hade Libero 7 tills jag var 13, och de passade perfekt. Blev inte ens trångt. Göm dem sedan i t.ex. en skokartong och var försiktig med när du använder dem. Tänk på att ha god tid på dig. Lycka till!

SvaraCitera

Vilken blöja bör jag köpa? Som jag skrev har jag vuxit ur mina Libero. Funderar på Libero Night Comfort eller Drynites. Är ~170 cm lång och väger ~60 kg.

SvaraCitera

195h45C:

Libero Night Comfort

SvaraCitera

Såg att de har Underjams 8-12 på mitt lokala Coop. Något att ha?

SvaraCitera

UM:s mest legendariska tråd

SvaraCitera

vilka barnblöjor gillar ni  bäst?

SvaraCitera

Blöjorna börjar sina :/ vad ska man köpa för andra blöjor tro :)?
Förslag tack 😛

SvaraCitera

Äcklig fetish.

SvaraCitera

nähä, testa vet jag. du kanske gillar det :p

Beneath:
Äcklig fetish.

SvaraCitera

Hejsan!

Är 14 år och gillar egentligen inte blöjor så speciellt mycket men att bajsa och kissa på mig över huvud taget och att göra det är ju lite jobbigt utan blöjor.

I vilken fysisk butik kan jag hitta ett smått antal blöjor (Högst 5) i ett litet paket som fungerar bra? Nämn gärna märke osv.

Jag vill verkligen "komma in" i det här med blöjor nu 🙂

En annan fråga förresten... Vad vågar ni göra med era blöjor? Kan ni gå runt med dom på stan och sånt, gå omkring hemma med dom, ha dom på natten etc? 

SvaraCitera

testa med typ underjams fast vet iförsig inte om dom finns i så små förpackningar. men värt att kolla iallafall, finns väll på dom flesta affärrer typ ica eller liknande 😀

SvaraCitera

btv jag vet att vi har ett väldigt bra ställe att prata här men jag ville bara tipsa om en hemsida för alla som är tb/dl 

Teenbabyplanet är en nystartat sida för alla tbd/l´s 

http://teenbabyplanet.forumotion.com/forum

tjolong

SvaraCitera
Ämnesstartare

den ska jag kolla in

SvaraCitera