babyangel97:
köpte Underjams för typ två veckor sen funka hyfsat men ska testa drynites och se om dom är bättre 😀
Har du skitit sönder någon blöja någon gång?
asså det blir väldigt oseriös tråd om ni går in och ställer oseriösa frågor. Och om ni nu skulle ha sådana frågor försök skriva dom på ett annat sätt. Jag blir bara irriterad, så snälla var seriösa eller lämna denna tråd 🙁
så whats up? har ni gjort något skoj i veckan? 😀 måste fråga för jag hinner ju aldrig vara inne pga skolan och sånt
min mamma kom nyss hem med ett nytt paket med libero comfort fit 7 till mig så glad 🙂
Snart kommer min dröm i verklighet!! Kunna köpa blöjor!! Har nyss tagit moppekort så jag ska ta och åka på en 6 mil lång resa (till närmaste stad) och ska shoppa loss!! Utan av att morsan vet ett skit!! Bor i en liten by på MAX 300 pers så alla känner ju alla..
Förresten.. Är det någon som vet hur långa Libero comfort 7/xl+ är på längden
vet inte exakt men inte jätte långa
Tjjoo blöjisar hur har ni det?
rätt gött 😀 har köpt hem drynites nu så ska se om dom är något bra
babyangel97:
rätt gött 😀 har köpt hem drynites nu så ska se om dom är något bra
Köpte drynites igår jag oxo!!
Nu på lovet så är det bra härligt att ligga med en varm drynite på sig i soffan 
rubiks77:
Nu på lovet så är det bra härligt att ligga med en varm drynite på sig i soffan
Skulle vara skönt men man är bortrest tills på torsdag 🙁
hej jag gillar blöjor, visste inte var jag skulle beställa så jag beställde på tena.nu, någon som beställt där förr? Skickar dom det i en diskret förpackning så ingen ser vad jag hämtar ut? Svara snabbt 🙂
Gud i himmel...