Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

babyangel97:

_commission_sketch____kitty_and_a_box_by

Längtar så till jullovetHjärta

(bilden skapad av LilChu från deviantart.com)

Men gud så gulligt!!

SvaraCitera

gabrielw:

Men gud så gulligt!!

javisst 😀 om man ändå hade kunnat rita så bra

SvaraCitera

babyangel97:

Tjo bror vad händer?

SvaraCitera

mrman:

Tjo bror vad händer?

vet inte vad du menar med bror,vem vet det kanske är en försvenskning på bross men iallafall så händer det inte så mycket nu mer en att jag längtar till jul lovet...som jag längtar.

SvaraCitera

Hej är en kille på 13år som gärna skulle vilja ha blöja. Någons som vet vilka som passar och hur man få tag i dem utan att ens föräldrar märker det?

SvaraCitera

Simon100:
Hej är en kille på 13år som gärna skulle vilja ha blöja. Någons som vet vilka som passar och hur man få tag i dem utan att ens föräldrar märker det?

mitt tips är blöjor som underjams(passar bra men går sönder i kanterna) drynites(lite mindre men funkar bra). Finns på lite större mataffärer. Annars kan du ju alltid testa med dom största "bebis"-blöjorna. största storleken brukar oftast vara typ 7 eller liknande. om du ska köpa i en affär så är det bara att vara lung, ingen förväntar sig att dom är till dig eller så skiter dom i det. har gjort det själv många gånger och har aldrig vart något problem, men se till att du inte träffar någon du känner då kan det bli en knivig situation. 
Sedan gömmer du dom på ett bra ställe, jag har mina i en verktygs låda med ett lås på,är en teknink nörd så mina föräldrar tycker inte att det är något konstigt med att jag har en sådan. Annars kan du ta en titt under din skrivbordslåder (om du har ett skrivbord) brukar ofta gå att ta bort den längst ner och då finns det oftas lite plats bakom eller under,också rätt säker så länge du inte har snokande föräldrar
Hoppas det löser sig för dig och välkomen in i blöjvärlden 😀Party

SvaraCitera
Nyro94

Simon100:

Hej och Välkommen 😀

SvaraCitera

babyangel97:

mitt tips är blöjor som underjams(passar bra men går sönder i kanterna) drynites(lite mindre men funkar bra). Finns på lite större mataffärer. Annars kan du ju alltid testa med dom största "bebis"-blöjorna. största storleken brukar oftast vara typ 7 eller liknande. om du ska köpa i en affär så är det bara att vara lung, ingen förväntar sig att dom är till dig eller så skiter dom i det. har gjort det själv många gånger och har aldrig vart något problem, men se till att du inte träffar någon du känner då kan det bli en knivig situation. 
Sedan gömmer du dom på ett bra ställe, jag har mina i en verktygs låda med ett lås på,är en teknink nörd så mina föräldrar tycker inte att det är något konstigt med att jag har en sådan. Annars kan du ta en titt under din skrivbordslåder (om du har ett skrivbord) brukar ofta gå att ta bort den längst ner och då finns det oftas lite plats bakom eller under,också rätt säker så länge du inte har snokande föräldrar
Hoppas det löser sig för dig och välkomen in i blöjvärlden 😀Party

Tack så mycket för tipsen! ska fara och kolla på ica i helgen då jag har ff

SvaraCitera

Vilka blöjor använder du babyangel?

SvaraCitera

Nyro94:

Hej och Välkommen 😀

hehe tack men vilka blöjor använder du Nyro?

SvaraCitera

Simon100:
Vilka blöjor använder du babyangel?

Underjams och drynites, har även prova största libero comfort fit  och  största libero up&go fast dom var på tok för små funkade dock att limma ihop två stycken comfort fit 😛

SvaraCitera

babyangel97:

Underjams och drynites, har även prova största libero comfort fit  och  största libero up&go fast dom var på tok för små funkade dock att limma ihop två stycken comfort fit 😛

Ok men tror ju libero up&go passar mig då jag väger cirka 50kg och är 160cm lång?

SvaraCitera

babyangel97:

Ok men tror du libero up&go passar mig då jag väger cirka 50kg och är 160cm lång?

SvaraCitera
Nyro94

Simon100:

hehe tack men vilka blöjor använder du Nyro?

tena slip maxi. 🙂

SvaraCitera
Nyro94

Så Simon100, hur började du gilla blöjor?

SvaraCitera