Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

Nyro94

Babyangel, jag frågar dig desamma, vad fick dig att börja gilla blöjor? 

SvaraCitera

Nyro94:
Så Simon100, hur började du gilla blöjor?

Vet inte har alltid gillat det sen tidig ålder då man ibland snodde med sig från dagiset och njöt hemma av den härliga känslan av blöja durå?

SvaraCitera

Nån som har skype? och som vill prata om blöjor GalenBlink

Skypenamn: gustav_pro

SvaraCitera

Nyro94:
Babyangel, jag frågar dig desamma, vad fick dig att börja gilla blöjor? 

asså det är nog en svår fråga för jag vet inte riktigt hur det gick till själv. Men jag minns när jag var liten att jag klarade inte av bebisar, blev skitnervös och tyckte dom var jobbiga. senare när jag var kanske 6-7 eller nåt så hade jag några få "olyckor" ;). så det kan vara där ifrån den första tanken kom. Iallafall så när jag blev lite äldre typ kanske 9-10 då hade jag funderat på hur det kändes med blöja, låg hela nätter och bara drömde om blöjfantasier. sen efter ett tag så kom jag på att titta på offentliga toaletter. Det finns ju dom som är allt i ett toaletter så att säga. Och där finns det ju alltid ett skötbord, så varje gång jag gick på en sådan så tittade jag och i början hittade jag inget men efter ett tag så hittade jag ett ställe där dom hade gratis blöjor i ett sånt skötbord. Smuglade hem dom utan  att mina förldrar viste om det, men dom var ju på tok för små,men jag var ändå asglad.
och på den vägen gick det, men jag har egentligen inte en aning när jag började gilla det eftersom jag inte minns jätte mycket från när jag var liten. Men jag mins att jag lekte mamma,pappa,barn hos min då varande flickvän (inte för man visste något om vad flickvän egentligen var när man var liten men ändå). Jag minns att hon sa att hon skulle vara mamman och hennes bror kom in och sa att han skulle vara pappan. Då sa jag att jag ville vara barnet och Johanna som var hennes namn gav mig en leksaks-blöja från en docka som jag försökte ta på mig, eller tror iallafall det var så, just det minnet är lite suddigt.

SvaraCitera

och durå nyro94? hur började det för dig 😀

SvaraCitera
Nyro94

Jadu Babyangel97 och Simon100, helt ärligt så är jag inte säker på hur det började, men jag tror att det första intresset kom när jag var 11-12 år då jag blev intresserad av hur det skulle vara att ha blöja, glömde det nog rätt fort dock. Sedan tänkte jag nog inte mer på det tills i somras då intresset vaknade igen, var dock i höstas som jag blev riktigt intresserad av detta och har varit sedan dess. 😀  

SvaraCitera

Kolla in reklamen om vaccinet man tar om man ska åka utomlands , att den lilla tjejen som hoppar i soffan har det är kanske inte så konstigt (hon är nog inte mer än 3-4 år) kolla in killen till vänster i bild ser ut som han har blöja på sig .

SvaraCitera

Känslan då man drar på sig en varm underjams och bara myser i soffan!

SvaraCitera

Ni som använder blöja, gör ni era behov i dem??

SvaraCitera

Att känna trycket i kissblåsan, som när jag rör mig gör skönt ont, är ett riktigt bra sätt att vakna och börja dagen på. Har jag blöja på mig är dagens första val väldigt enkelt – jag ligger kvar i sängen en stund. (Blöja använder jag bara när jag vet att jag kan ligga kvar länge på morgonen)
Att ligga i sängen och bara kunna låta kisset rinna långsamt ur mig, och känna hur trycker i kissblåsan minskar, samtidigt som det fortsätter att göra skönt ont när jag rör mig, ja det är en alldeles ljuvlig njutning.

denna text hittade jag när jag Goglade på nattblöja .

Så här behöver inte jag göra , jag måste alltid ha nattblöja , för jag klarar inte av att hålla tätt på natten .

Det var ett svar på frågan i den övre texten , skriven av Zerafina !

SvaraCitera

Zerafina:
Ni som använder blöja, gör ni era behov i dem??

jag bara kissar i dom men, va det är skönt. en blandning av värme,pinsamhet och man känner att man blir helt blöt, Undebart <3

SvaraCitera

babyangel97:

jag bara kissar i dom men, va det är skönt. en blandning av värme,pinsamhet och man känner att man blir helt blöt, Undebart <3

Låter skämt men ändå lite mysigt Rodnar

SvaraCitera

Zerafina:

Låter skämt men ändå lite mysigt Rodnar

it is....

SvaraCitera

babyangel97:

it is....

Har nu köpt underjams. Suupersköönt är det ju så ikväll blir det blöjmys!

SvaraCitera
Nyro94

Hopp, nu sitter jsg i sängen ed en blöja på,  askönt 😀

SvaraCitera