blöjornass:
Hej på er alla nu har jag fått massor av blöjor från barnblöjor till vuxenblöjor 🙂
Åhåå !
Vad har du fått då för några blöjor ?
Spännande att få hör vad har för några olika sorter .
God Fortsättning !
Åhåå !
Vad har du fått då för några blöjor ?
Spännande att få hör vad har för några olika sorter .
God Fortsättning !
Jag har tena slip maxi M och L
attends slip M10 och L10 , mm
Hej God fortsättning till er alla själv så fick jag ett par Libero comfort fit7 och ett par libero naight comfort
blöj-profix:
Hej God fortsättning till er alla själv så fick jag ett par Libero comfort fit7 och ett par libero naight comfort
får du använda blöjor av din mamma och pappa eller?
du sa att du fått blöjor Libero
varför händer det inget här inne ?????????????????????????
får du använda blöjor av din mamma och pappa eller?
du sa att du fått blöjor Libero
hej japp min mamma tycker det är okej att jag har blöja på mig men min pappa tycker la inte det är så bra min min mamma säger att jag skall få ha det om jag vill så jag har det både på dagen och natten finns inget bättre än att ha på sig blöja min mamma hjälper mig i bland att byta blöja också hon är världens snällaste 🙂
blöj-profix:
hej japp min mamma tycker det är okej att jag har blöja på mig men min pappa tycker la inte det är så bra min min mamma säger att jag skall få ha det om jag vill så jag har det både på dagen och natten finns inget bättre än att ha på sig blöja min mamma hjälper mig i bland att byta blöja också hon är världens snällaste 🙂
va roligt att du har en sådan mamma som hjälper dig med blöjbyte
blöj-profix:
Jag är öppen för mycket men att njuta av att mamma byter låter inte friskt
blöj-profix:
men varför köper du inte vuxenblöjor då. och hur gammal är du
Hej jag är ny här, jag såg vad ni pratar om och skaffade ett ack så fort jag kunde. Kul att träffa fler som mig 🙂
* jag såg vad ni pratarom
S
Blöjkilen:
Hej jag är ny här, jag såg vad ni pratar om och skaffade ett ack så fort jag kunde. Kul att träffa fler som mig 🙂
Välkommen! 🙂
Tack 🙂
Blöjkilen:
Välkommen! 🙂 Vilka blöjor tycker du om då?
Pampers 4 Easy UP är sköna och DryNites Boy