gillat blöjer sen jag var 12 år då min lillebror började kissa på sig igen och då hade jag blöja i smyg men min mamma kom på mig flera gånger .
libero nr 7:
gillat blöjer sen jag var 12 år då min lillebror började kissa på sig igen och då hade jag blöja i smyg men min mamma kom på mig flera gånger .
Var sa hon till dig då, var säger hon nu när du har blöja eller vet hon inte om det.
libero nr 7:
Men vad sa din mamma då?
hon blev inte så glad men nu har jag flyttat till eget så når är det inga problem.
Men vad sa din mamma då?
Ärligt talat har jaghålet det gömt för henne. Hon kom på mig när jag var mindre när jag typ 7år, men nu vet hon inte det för jag bor själv i lägenhet.
libero nr 7:
hon blev inte så glad men nu har jag flyttat till eget så når är det inga problem.
Kobran92:
Ärligt talat har jaghålet det gömt för henne. Hon kom på mig när jag var mindre när jag typ 7år, men nu vet hon inte det för jag bor själv i lägenhet.
va bra då jag bor också själv
libero nr 7:
Okej
libero nr 7:
Är du yngre än din bror ?
Berätta mer om vad som hände !
jag är 3 år äldre , slutade med blöjer då jag blev upptäckt men har börjat om med blöjer nu när jag har eget.
libero nr 7:
jag är 3 år äldre , slutade med blöjer då jag blev upptäckt men har börjat om med blöjer nu när jag har eget.
ok. men vad sa din mamma om du hade en blöja på
libero nr 7: så det finns en tjej här i alla fall , undrar varför det inte finns fler.
för det första så är inte tjejer så vanliga i blöjvärlden, för det andra så kryllar nätet av creeps så då blir man väldigt otaggad på att gå online över huvud taget i våra kretser...folk är riktiga myskon ibland. ska alltid fråga om man har blöja på sig och om man vill "snacka"
va gör ni när ni inte går runt i blöja? bara en liten undran från mitt lilla hörn
En apas melankoli:
va gör ni när ni inte går runt i blöja? bara en liten undran från mitt lilla hörn
jag spelar mycket dator spel typ LOL och Minecraft.