Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två


Hej, jag er ny här inn, men jag har läst alla innlägorna , och det er mycket interesant at lesa.
Jag vil fortella lite om mig.
Helst siden jag var liten har jag gillat bruka blöjor, Jag torde aldrig berätta for nogon at jag gillade det. Jag er eldst utav mina syskon, men mina yngra systrar hadde slutat med blöjor när jeg fattate mitt interesse for blöjor. Så det vart tyvär svårt at få tak på blöjor, så jag kissade på mig i mina byxor, nogon gjort jag blojor utav hankleder.
En gong vi vart på besök hos nogon hittate jag blöjor på toa, og jag tok et par med mig hem. det var så skjønt. Jag gömte dom i sengen, men min mor hittade dom og det var inte kul.
Senare när jeg blivit eldre kjöpte jag även, och när jeg flyttate for mig även, bruke jag det så ofte jag kunde.
Och jag gillade deg, etter hvert kjöpte jag vuxna blojor som var mycket bättre og skönare å anvenda.
I dag er jag hooked på det, och anvender blöjor så mycket som möjligt, och det ä bara så skönt.
Ni får ursäkt mig försök på at skriva svenska, Jag ä from norje og prövar at lära mig svenska.
Jag har nyligen fåt mig hus i sverge.


   
SvaraCitera

Eddiewet
Bra skrivet för att vara kommen i från vårt västra grannland .
Lycka till med att med att var här hos oss !
Vill du fråga om något till exempel blöjor , så fråga på !!


   
SvaraCitera

Belinda 2:
Eddiewet
Bra skrivet för att vara kommen i från vårt västra grannland .
Lycka till med att med att var här hos oss !
Vill du fråga om något till exempel blöjor , så fråga på !!

Tack for det. jag prover så godt jag kan, men jag lärar vell svenska bättre med tiden.
En ting som jag tycker så mycket om her i sverige, at folk i sverige er mycket bättre på at acceptera oss som gillar om at gjöra ting lite annorlunda. Det har normenn svärarer for at gjöra.
Jag läste om en flicka som gillade blöjor och hennes foreldrar kom överraskande på hon, då vart det helt klart at det måsta man bara acceptera, at gillande hon det, var det opptil henne.
Det har vi mycket mer svårt for at acceptera i Norge.
Jag kjänner på mig at jag kommer at trivast i sverige, jag gillar människorna bättre i sverige.


   
SvaraCitera

Superqxzz:
Hej allihopa. Jag undrar värför ni har blöja. Har ni det för ni gör på er utan att kunna göra något åt det eller tycker ni det är tändande med blöjor som typ ABDL?. Det skulle vara intressant att få veta. Svar gärna om ni vill. 

Jag brukar blöja fordi jag gillar at bruka det. Det ä så skönt at kjänna när det rinner ut i blöjan och blöjan blir myk og god og ha på. Det ä en jätteskjön känsla.


   
SvaraCitera

Eddiewt
"En gong vi vart på besök hos nogon hittate jag blöjor på toa, og jag tok et par med mig hem. det var så skjønt. Jag gömte dom i sengen, men min mor hittade dom og det var inte kul."

"Jag läste om en flicka som gillade blöjor och hennes foreldrar kom överraskande på hon, då vart det helt klart at det måsta man bara acceptera, at gillande hon det, var det opptil henne.
Det har vi mycket mer svårt for at acceptera i Norge."

Jag citerade dig där vad du skrivit , vill nog påstå att föräldrar i Sverige reagerar likadant som dom gör i Norge .
Jag hade som sagt blöja upp tills jag var ca. 6-7 år på natten , och när jag hade gjort operationen som skadade "slutatät muskeln" och behövde använda blöja igen , då hade jag redan flyttat hemmifrån .
Förvisso kan jag idag förstå att en förälder reagerar på att deras barn helt plötsligt använder blöja , flera år från det dom slutat som barn , det är ju en sak om man kanske kissar ner sig flera gånger och föräldern tycker att du kanske skulle behöva blöja igen och inte för att det är skönt med blöja .
Och då är det inte så säkert att barnet vill acceptera att ha blöja , för då kan det vara väldigt skämmigt  för barnet att behöva ha blöja .
 Jag tyckte nog inte att det var så roligt alla gånger då jag var tvungen att ta på mig en blöja innan jag skulle gå till sängs när jag var 6-7 år .
Att jag idag måste använda blöja när jag sover gör mig inget , tycker faktiskt att det är skön när man vaknar med en blöt blöja och inte i en blöt säng .


   
SvaraCitera

Var och köpte Libero XL 7 igår igen 🙂 Skönt. Väger ju ca 64 och dom passar ju perfekt 🙂


   
SvaraCitera

jonsen 94:
Var och köpte Libero XL 7 igår igen 🙂 Skönt. Väger ju ca 64 och dom passar ju perfekt 🙂

AA va bra då 🙂
Jag själv har köpt tena flex max M


   
SvaraCitera

jonsen 94:
Var och köpte Libero XL 7 igår igen 🙂 Skönt. Väger ju ca 64 och dom passar ju perfekt 🙂

Antingen är du riktigt smal , eller så använder du extra tejp .


   
SvaraCitera

Belinda 2:

Antingen är du riktigt smal , eller så använder du extra tejp .

jag tror att han har extra tejp.


   
SvaraCitera

blöjornass:

AA va bra då 🙂
Jag själv har köpt tena flex max M

Det är en riktigt bra blöja !
Var köper du dom ?
Hur mycket kostar dom ?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Belinda 2:

Antingen är du riktigt smal , eller så använder du extra tejp .

Nepp Ingen tejp 🙂 Är smal 😀

blöjornass:

jag tror att han har extra tejp.


   
SvaraCitera

Det var inte illa !
Håller kardborrebandet även när du rör dig ?


   
SvaraCitera

sjukaste tråden på internet.


   
SvaraCitera

Emmzizz:
sjukaste tråden på internet.

Möligen det, men det herligaste.


   
SvaraCitera