okej libero nr7 kanske
hejsan
Hej alla blöjvänner vaknade imorse med en överfull blöja vilket lede till att sängen blev våt också
för 2 veckor sedan köpte jag blöjor för 6500+ kr.
i går fick jag allt det är mer en 1500+ blöjor. det är mesta av dom är tena slip plus, super, maxi, M alla är plastade 🙂
i helgen ska jag bara ha det gott
Belinda 2
Belinda 2:
Nu är det Hamilton på TV-4 , liggandes och med en nypåtagen blöja .
Ta kontakt me mig snarast
Belinda 2:
Nu är det Hamilton på TV-4 , liggandes och med en nypåtagen blöja .
Ta kontakt me mig snarast
Någon mer än ja som har bytat blöja nu
Snart dax för och byta blöja inför natten
God kväll alla blöj älskare!
hejsan, längesen jag var här inne! kul att se att tråden fortfarande lever!
har ni det bra?
själv sitter man har framför tv i en blöt cuddlz! 🙂
Hejsan, det var ett tag sen man var här inne, säkert något år sedan 🙂
Nu är det så att jag är sugen på att ha blöjor som känns mer som blöjor (tejpblöjor) och inte pullups, men skulle aldrig våga köpa i en vanlig affär, kan inte heller köpa över internet, mina föräldrar ser vad jag handlar med mitt kort.
Däremot har jag funderat på vad som är smartast och det borde vara att handla på ett apotek över disk, dom har ju mer förståelse för man köper blöjor än någon annan (inte oss blöjfantaster inräknade), det kanske är lite dyrare, men jag bryr mig inte om det.
Tänkte även skriva en lapp som att det kom från mina far/mor-föräldrar (dvs. mamma el. pappas föräldrar) och visa vid disken vad "jag" vill ha
Tena Slip Maxi verkar vara ett bra val, har fått tips om dom från en annan sida.
Men nu till det riktiga problemet
Jag hittar inget apotek som säljer dessa över disk, som visar på sin hemsida att dom har denna sorten. Allt jag hittar är beställning över internet, och det vill jag inte riskera.