BebisenSanna:
Hejsan, det var ett tag sen man var här inne, säkert något år sedan 🙂Nu är det så att jag är sugen på att ha blöjor som känns mer som blöjor (tejpblöjor) och inte pullups, men skulle aldrig våga köpa i en vanlig affär, kan inte heller köpa över internet, mina föräldrar ser vad jag handlar med mitt kort.
Däremot har jag funderat på vad som är smartast och det borde vara att handla på ett apotek över disk, dom har ju mer förståelse för man köper blöjor än någon annan (inte oss blöjfantaster inräknade), det kanske är lite dyrare, men jag bryr mig inte om det.
Tänkte även skriva en lapp som att det kom från mina far/mor-föräldrar (dvs. mamma el. pappas föräldrar) och visa vid disken vad "jag" vill haTena Slip Maxi verkar vara ett bra val, har fått tips om dom från en annan sida.
Men nu till det riktiga problemet
Jag hittar inget apotek som säljer dessa över disk, som visar på sin hemsida att dom har denna sorten. Allt jag hittar är beställning över internet, och det vill jag inte riskera.
Hej
Nej tyvärr går det ej köpa tena slip i apoteket.
Bor du nära Sundsvall så kan du köpa av mig 1 påse med tena slip maxi M för 200 kr
Hej
Bor du nära Sundsvall så kan du köpa av mig 1 påse med tena slip maxi M för 200 kr
det är 24st i en påse.
Hej
Vad fan? Sjukt konstigt att det inte gör det...
Kanske finns något lokalt apotek som gör det iallafall? (menar inte "min" ort).
- Nej, det gör jag inte. Bor i dom sydligare delarna av landet.
Hade det inte varit för jag bor hemma och föräldrarna ser på mitt kort var jag handlar, så hade jag inte haft något problem öht...
BebisenSanna:
- Nej, det gör jag inte. Bor i dom sydligare delarna av landet.Hade det inte varit för jag bor hemma och föräldrarna ser på mitt kort var jag handlar, så hade jag inte haft något problem öht...
lokalt apotek nää
ok
BebisenSanna:
- Nej, det gör jag inte. Bor i dom sydligare delarna av landet.Hade det inte varit för jag bor hemma och föräldrarna ser på mitt kort var jag handlar, så hade jag inte haft något problem öht...
Var i dom sydligare delarna bor du sanna då
blöjornass:
lokalt apotek nää
ok
Det finns det säkert, någonstans.
-Men då får jag vänta ännu längre om jag inte hittar mitt mod och köper något sånt i en "vanlig" affär ändå, kan köra med en liknande lapp ändå.
När tror ni det är minst folk i affärerna? Tidigt på morgon väl?
runt 14 tiden
jag ka gärna hjälpa dig sanna men varför har du använt pull upps blöjor.
libero nr 7:
jag kan gärna hjälpa dig sanna men varför har du använt pull upps blöjor.
Har inte fått tag på något annat än det.
Tänkte fråga en sak om tena slip igen, går det att få tag på i butik eller är det något man måste man beställa? Börjar seriöst tänka på överväga det...
man måste beställa sessa tena , går ej att köpa annars , skulle gärna skriva lite mer privat till dig.
libero nr 7 kan du säkert ha sanna , har du provat dessa .
Trevligt att se att tråden fortfarande är vid liv. XD
Då är min super fulla blöja bytad nu
Någon som sitter med en våt härlig blöja? Skicka pm
Blöjan1:
Då är min super fulla blöja bytad nu
Det är så onödan att skriva man har gjort sig i blöjan.
ingen kommer skriva till dig när du skriver sånt.
skriva andra saker typ hur mycket blöjor har du eller vart du köper dom någonstans.