fan jag saknar å ha en blöja på mig är ju för feg å köpa det i butik å så så vet ine hur jag ska göra jag har märkt att vi visa tilfäen skulle det va gött å ha blöja på sig sen är ju det klart å ha blöja på sig bara för å ha det men som sakt fin ju fan en del tilfälen där en blöja skulle bara va bra å ha men om man är för feg som jag så får man bara exeptara att men inte har några blöjer så
Till mmmmm !
Jo så är det , men varför är du så feg ?
Vet inte hur gammal eller hur stor du är , men det finns DryNites i dom flesta affärer .
Hej alla!
om du är intresserad av blöjor och du vill ha tips och råd eller bara prata ?
skriv till mej!
blöjlover:D:
Tjena, jag tog en paus från forumet. Den senaste tiden har jag tänkt mycket på hur framtiden blir för mig när jag gillAr blöjor, det jag undrar mest är om man kommer kunna ha ett normalt liv med barn och fru. Jag skulle inte Villy att min fru visste att jag hade den a fetish, kansk skulle berättat efter något år. Är det någon som har tänkt på detta och kanske har familj? Det skulle va skönt att få veta att jag kan få ett "normalt" liv.
Finns ingen anledning varför du inte skulle kunna ha ett normalt liv. det är ju inte handikapp bara en ovanligare fetish. klar du kan berätta om ni litar på varandra men itne efter första veckan. om du gillade blöjor som barn så är det ju rätt oskyldigt. tycker hon det är sjukt och konstigt så behöver du ju inte berätta mer 🙂
Jag hade aldrig vågat prata om det med en kurator.
Att försöka meditera bort det är är som att bli "botad" från en läggning. Det är ingen idé och du kommer bara må sämre av det.
[^^]:
Jesus Christ. Jag har exakt samma fantasier som dem flesta av er. Ibland vill jag ha en -blöja- och ibland inte. *SUCK* Jag orkar verkligen inte mer, mina tankar far hela tiden runt den här grejen hela tiden, ibland kan jag leva med dem tankarna och ibland vill jag bara bli av med dem. Värst av allt är att jag kan inte göra någonting åt det här psykiska behovet av blöjor, annat än att försöka acceptera, och /eller "meditera" bort dem. Jag har bara pratat om det här med min kurator och det, var läskigt 🙁
Superqxzz:
Hej allihopa. Jag undrar värför ni har blöja. Har ni det för ni gör på er utan att kunna göra något åt det eller tycker ni det är tändande med blöjor som typ ABDL?. Det skulle vara intressant att få veta. Svar gärna om ni vill.
Det brukar handla om att man är ABDL eller bara DL.
_Robert_:
Hej alla!om du är intresserad av blöjor och du vill ha tips och råd eller bara prata ?
skriv till mej!
Välkommen in
blöjornass:
jo jag är också DL. 🙂
Jag er DL, och jag njuter at anvenda blöjor. det har jag gjort helt siden jag var liten pojke.
Nu bur jag ensam och har bra anledning at anvenda blöjor.
Jag er DL, och jag njuter at anvenda blöjor. det har jag gjort helt siden jag var liten pojke.
Nu bur jag ensam och har bra anledning at anvenda blöjor.
det är ju bra bo själv.
Någon som inte bor själv?
tjena