fan va segt det är kan inte ta mig nån stans så jag har det så jävla trågit skulle va så jävla skönt å ha blöja nu men har inga å det är inga som bor nära mig som kan koma å va med mig å ha blöja eller så det skulle ju vara ruligt om det va nån som kunde koma hit å så men noop
Du kan köpa drynites i många butiker. du kan också beställa riktiga blöjor på nätet.
mmmmm:
fan jag saknar å ha en blöja på mig är ju för feg å köpa det i butik å så så vet ine hur jag ska göra jag har märkt att vi visa tilfäen skulle det va gött å ha blöja på sig sen är ju det klart å ha blöja på sig bara för å ha det men som sakt fin ju fan en del tilfälen där en blöja skulle bara va bra å ha men om man är för feg som jag så får man bara exeptara att men inte har några blöjer så
jag vet inte varför jag gillar blöjor tycker det är skönt typ å ha på sig men vet inte varför har jag ett problem eller
mmmmm:
jag vet inte varför jag gillar blöjor tycker det är skönt typ å ha på sig men vet inte varför har jag ett problem eller
det är många som tycker om blöjor
tjena tjena
nu verkar som tråden är död
blöjornass:
nu verkar som tråden är död
Som vanligt så kommer det va nån som skriver nåt så den vaknar igen
vuxenblöja:
Som vanligt så kommer det va nån som skriver nåt så den vaknar igen
Tråden kommer aldrig dö! 🙂
får la hitta en nyare sida att skriva på
simonzwedberj1020:
får la hitta en nyare sida att skriva på
Tjena alla som vill ha en annan sida att skriva på. Kolla in www.abdlscandinavia. com
Är själv medlem där. Är mycket trevligt folk där. Kanske inte så många unga. Ska ni bli medlem måste ni vara minst 18 år men det går lika bra att skriva att ni är 18 även om ni är yngre. Är många som gjort det där även jag själv 🙂
hejsan! idag var man vaken sent, men har lyckats få gratisprov på tena slip maxi iaf!! så har den på mig just nu, tråkigt att tejpen släpper så lätt, men skön är den iallafall! 😀