Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två


Nyro94

BebisenSanna:
hejsan! idag var man vaken sent, men har lyckats få gratisprov på tena slip maxi iaf!! så har den på mig just nu, tråkigt att tejpen släpper så lätt, men skön är den iallafall! :


   
SvaraCitera
Nyro94

BebisenSanna:
hejsan! idag var man vaken sent, men har lyckats få gratisprov på tena slip maxi iaf!! så har den på mig just nu, tråkigt att tejpen släpper så lätt, men skön är den iallafall! 😀

Håller med, tena slip maxi är riktigt skön, var fick du gratisprov? 🙂


   
SvaraCitera

Hej på er alla.
Är det någon som bor nära Sundsvall som tycker om blöjor skicka en PM till mig då.


   
SvaraCitera

BebisenSanna:
hejsan! idag var man vaken sent, men har lyckats få gratisprov på tena slip maxi iaf!! så har den på mig just nu, tråkigt att tejpen släpper så lätt, men skön är den iallafall! 😀

ja de är tråkigt... attends har bättre tejp.


   
SvaraCitera

RodnarBlöjor


   
SvaraCitera

_Robert_:

Attends slip M10 är ju bra


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

lämna blöjor del två ifred ifrån osynliga länkar, jag tycker synd, jag vill inte spåra 


   
SvaraCitera

blöjornass:

Attends slip M10 är ju bra

Ja dom är bra! 🙂


   
SvaraCitera

Wut


   
SvaraCitera

Hva ä denna fruktansvärda ljuden som kommer varje gång jag kommer til sida 251, hemsk ekklig


   
SvaraCitera

Det er S3on som har lagt den inn det ljudet som dold text.
De kodngen under, jag har lagit et mellanslag mellom www.yotube.com, så inte jag skal gjöra desamma.

href="/forum/thread/bloejor-del-tva/13383081#forum_post_id-13383081"><i class="icon-link"></i> <time class="time dt-published" datetime="2015-02-14 19:25:59">I går, 19:25</time></a>
 <div class="body e-content">
<iframe width="0" height="0" src=" https://www     .youtube.com/embed/m3LGopSVju4?" frameborder="0"></iframe>Alla användare som skrivit här är någons troll lr? </div>


   
SvaraCitera

Eddiewet:
Det er S3on som har lagt den inn det ljudet som dold text.
De kodngen under, jag har lagit et mellanslag mellom www.yotube.com, så inte jag skal gjöra desamma.

href="/forum/thread/bloejor-del-tva/13383081#forum_post_id-13383081"><i class="icon-link"></i> <time class="time dt-published" datetime="2015-02-14 19:25:59">I går, 19:25</time></a>
 <div class="body e-content">
<iframe width="0" height="0" src=" https://www     .youtube.com/embed/m3LGopSVju4?" frameborder="0"></iframe>Alla användare som skrivit här är någons troll lr? </div>

www.yotube.com
GÅ inte in på den... Det är fejk... kan vara virus i den också.


   
SvaraCitera

_Robert_:

Ja dom är bra! 🙂

Så vilka blöjor använder du mest då?
jag har tena slip maxi M.


   
SvaraCitera

blöjornass:

Så vilka blöjor använder du mest då?
jag har tena slip maxi M.

Tena slip Maxi M och Attends Slip 10


   
SvaraCitera