Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två


gör ni


   
SvaraCitera

händer inte mycket här nu 


   
SvaraCitera

blöjornass:
händer inte mycket här nu 

Kan bero på att det inte är några som skriver något .
Själv så har jag precis duschat & ska snart ta på mig en nattblöja , men jag väntar tills strax innan jag går till sängs .
Ha en mysig fredags kväll med eller utan blöja !


   
SvaraCitera

Det är ju lite synd att tråden håller på att dö... Ledsen


   
SvaraCitera

Revolrepaid:
Det är ju lite synd att tråden håller på att dö... Ledsen

Den håller inte på att dö , den bara vilar sig lite !
Och vill man inte att den ska vila sig , då är det bara att börja skriva !
Så jag skriver att jag vaknade i natt av att jag kissat i blöjan , inte mycket men den var fuktig , vände på mig och somnade om .
Men när jag vaknade för att klockan ringde , och det var dags att stiga upp , då var blöjan mycket blötare , så det var tur att jag hade en blöja på mig !


   
SvaraCitera

Finnas nogot i göteborg ?


   
SvaraCitera

Stankyle:
Finnas nogot i göteborg ?

Vad menar du ?


   
SvaraCitera

Bor du i göteborg?


   
SvaraCitera

Stankyle:
Bor du i göteborg?

Nej , i Småland .


   
SvaraCitera
Nyro94

Stankyle:
Bor du i göteborg?

Nej, bor i Trollhättan.


   
SvaraCitera

Jag holdet til undefär en time från gøteborg, och en haiv time från trollhāttan.


   
SvaraCitera

Jag har varit ute i kveld, och när jag kom hem tog jag på mig blöja. De ä så skönt at få blöja på sig, och gå omkring i huset och kissa lite i taget.


   
SvaraCitera

Det ä bara och skrive litt sjelv. Eller svara/citara en tidligare fråga eller innläg


   
SvaraCitera

Eddiewet:
Jag har varit ute i kveld, och när jag kom hem tog jag på mig blöja. De ä så skönt at få blöja på sig, och gå omkring i huset och kissa lite i taget.

Har också nyss kommit hem , ska nu gå till sängs , men först en nattblöja , sen ska det bli skönt att sova .


   
SvaraCitera
Nyro94

Eddiewet:
Jag holdet til undefär en time från gøteborg, och en haiv time från trollhāttan.

Eddiewet:
Jag har varit ute i kveld, och när jag kom hem tog jag på mig blöja. De ä så skönt at få blöja på sig, och gå omkring i huset och kissa lite i taget.

Trevligt 🙂


   
SvaraCitera