Hej sitter ngn med sin blöja på sig nu??
Ja , jag gör det nu , skönt !
Blöjan1:
Så härligt när dom e tjocka
När du skrev det , då hade jag nog redan somnat , åtminstone så hade jag lagt mig .
Jo , visst är det skönt med blöja , och skönast är dom nog när dom är blöta och man känner att blöjan är tjockare .
Vaknade för en och en halv timme sedan med en blöt blöja , blev liggandes kvar vet inte om jag somnade om (tror det) för klockan var helt plötsligt mycket mer och det kändes som om det var mer i blöjan och jag var inte något nödig när jag var på toan .
Hejsan alla trevliga folk 🙂
efter ett tags inaktivitet då blöjsuget varit lågt så är jag tillbaka
jonsen 94:
Hejsan alla trevliga folk 🙂efter ett tags inaktivitet då blöjsuget varit lågt så är jag tillbaka
ok. så är du sugen på blöjor nu i gen?
Belinda 2:
Ja , jag gör det nu , skönt !
När du skrev det , då hade jag nog redan somnat , åtminstone så hade jag lagt mig .
Jo , visst är det skönt med blöja , och skönast är dom nog när dom är blöta och man känner att blöjan är tjockare .
Vaknade för en och en halv timme sedan med en blöt blöja , blev liggandes kvar vet inte om jag somnade om (tror det) för klockan var helt plötsligt mycket mer och det kändes som om det var mer i blöjan och jag var inte något nödig när jag var på toan .
Fyfan va de låter skönt
Sitter med en halvfull tjock blöja på mig nu helt obes skönt kan ja säga
Hej alla var finns folk i lande någon runt luleå???
Blöjan1:
Fyfan va de låter skönt
Jo du , även om jag bör använda blöja , för att skydda sängen , så är det faktiskt som jag skriver riktigt skönt .
Särskilt när den är blöt och ökat i tjocklek .
Blöjan1:
Sitter med en halvfull tjock blöja på mig nu helt obes skönt kan ja säga
Kan du inte visa mer !
Ville se vad för sorts blöja du har under kläderna .
Kan du inte visa mer !
Ville se vad för sorts blöja du har under kläderna .
Tena slip super blöja