Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

nu ska ja gå och lägga mig i en ny torr blöja så gonatt på er

SvaraCitera

såå död tråd nu.

SvaraCitera

Kan så vara !

SvaraCitera

vad händer?

SvaraCitera

Hej! Jag är ny här!! Jag gillar att använda blöja men vart kan man köpa dom, om man inte vill köpa på nätet?

SvaraCitera

AnonymBlöjan:
Hej! Jag är ny här!! Jag gillar att använda blöja men vart kan man köpa dom, om man inte vill köpa på nätet?

kan du ha barnblöjor?

SvaraCitera

blöjornass:

kan du ha barnblöjor?

Ja, men jag vill kunna använda dom "helt" inte bara lite.

SvaraCitera

har en t liten fråga, jag bor hemma så min fråga lyder "vart kan man gömma dom"?

SvaraCitera

AnonymBlöjan:
har en t liten fråga, jag bor hemma så min fråga lyder "vart kan man gömma dom"?

jaa du ha dom i en väska eller i garderoben

SvaraCitera

blöjornass:

jaa du ha dom i en väska eller i garderoben

Okej, men min mamma är ofta i min gaderob och så men då ska jag tänka på de.:). Och mamma ä alltid hemma så när och hur kan man få in de?

SvaraCitera

AnonymBlöjan:

jag har mina blöjor i en converse skokartong i en plastpåse, skulle det kunna funka?? fast de är längst ner i min gaderob gömd av kläder jag inte använder :3 

SvaraCitera

MangaLove<3:

jag har mina blöjor i en converse skokartong i en plastpåse, skulle det kunna funka?? fast de är längst ner i min gaderob gömd av kläder jag inte använder :3 

Smart

SvaraCitera

har du byrålådor? du kan prova ta ut lådan som är längst ner och gömma blöjor där...

i alla fall om det är ganska lätt att ta ut men det beror på hur låset ser ut

SvaraCitera

_Robert_:
har du byrålådor? du kan prova ta ut lådan som är längst ner och gömma blöjor där...

i alla fall om det är ganska lätt att ta ut men det beror på hur låset ser ut

Har ingen:(

SvaraCitera

Attends M10  28st per packet: 200kr. 
Nära Sundsvalls området. Ej skickar dom.

SvaraCitera