nu ska ja gå och lägga mig i en ny torr blöja så gonatt på er
såå död tråd nu.
Kan så vara !
vad händer?
Hej! Jag är ny här!! Jag gillar att använda blöja men vart kan man köpa dom, om man inte vill köpa på nätet?
AnonymBlöjan:
Hej! Jag är ny här!! Jag gillar att använda blöja men vart kan man köpa dom, om man inte vill köpa på nätet?
kan du ha barnblöjor?
har en t liten fråga, jag bor hemma så min fråga lyder "vart kan man gömma dom"?
AnonymBlöjan:
har en t liten fråga, jag bor hemma så min fråga lyder "vart kan man gömma dom"?
jaa du ha dom i en väska eller i garderoben
blöjornass:
jaa du ha dom i en väska eller i garderoben
Okej, men min mamma är ofta i min gaderob och så men då ska jag tänka på de.:). Och mamma ä alltid hemma så när och hur kan man få in de?
AnonymBlöjan:
jag har mina blöjor i en converse skokartong i en plastpåse, skulle det kunna funka?? fast de är längst ner i min gaderob gömd av kläder jag inte använder :3
MangaLove<3:
jag har mina blöjor i en converse skokartong i en plastpåse, skulle det kunna funka?? fast de är längst ner i min gaderob gömd av kläder jag inte använder :3
Smart
har du byrålådor? du kan prova ta ut lådan som är längst ner och gömma blöjor där...
i alla fall om det är ganska lätt att ta ut men det beror på hur låset ser ut
_Robert_:
har du byrålådor? du kan prova ta ut lådan som är längst ner och gömma blöjor där...i alla fall om det är ganska lätt att ta ut men det beror på hur låset ser ut
Har ingen:(
Attends M10 28st per packet: 200kr.
Nära Sundsvalls området. Ej skickar dom.