Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

mmmmm

fan väntar en på att få mina blöjor hem till mig vill ha dom nu 

SvaraCitera

mmmmm:
fan väntar en på att få mina blöjor hem till mig vill ha dom nu 

Inte bra !
Verkar som om du inte får en "torr" helg .
Men tillönskar om en TREVLIG HELG ändå !

SvaraCitera
mmmmm

jag gillar bara å ha på mig blöjor i blad jag är inte i bhöv av det gillar bara känslan å ha dom på mig i bland å så vet inte varför jag gör det men.jaja

SvaraCitera

mmmmm:
jag gillar bara å ha på mig blöjor i blad jag är inte i bhöv av det gillar bara känslan å ha dom på mig i bland å så vet inte varför jag gör det men.jaja

Samma här tycker också om blöjor. 🙂

SvaraCitera
mmmmm

det kan va bra å ha på sig blöja i bland när man ser på film å så fins ju visa fördelar med blöjor i bland 

SvaraCitera

mmmmm:
det kan va bra å ha på sig blöja i bland när man ser på film å så fins ju visa fördelar med blöjor i bland 

japp

SvaraCitera
mmmmm

det är bara segt att jaf inte fåt mina blöjor en jaja när jaag  får dom så ska jag fan säta på mig en bläja direkt å sen se vad som händer 

SvaraCitera
mmmmm

kommer va pinsamt å hämta ut mina blöjor

SvaraCitera

BLOCKET ANNONS :Tena - vuxenblöjor

Telefonnummer kan av säketsskäl inte skrivas ut

140:-

Tena Slip Maxi, storlek medium, förpackning om 24 st blöjor.

140 kr / 1 förpackning

1000 kr / 10 förpackningar

Sökord: Tena, vuxenblöjor, inkontinensskydd, inkontinens,

SvaraCitera
mmmmm

jag får ett gratisprov på dyrnits 8-15 år men det råka bli tjej blöjan dom har men det fårgå en då 

SvaraCitera

mmmmm:
jag får ett gratisprov på dyrnits 8-15 år men det råka bli tjej blöjan dom har men det fårgå en då 

Är bara utseendet som skiljer dom åt .

SvaraCitera
mmmmm

men är dom bra 

SvaraCitera

hej alla blöjälskare jag är ny här och jag älskar att kissa i blöjor det är så skönt när det väl kommer i blöjan när det lixom blir blött och jag tar heller inte av den utan jag har den på mig cirka 30 min innan jag byter till en torr blöja. 🙂 idag har köpt ännu mera blöjor jag kör på dry nights för tjejer så himla sköna är dom. 🙂 men nu ska kissa i min blöja och bara njuta ha det gött alla tjejer och killar med era blöjor.

SvaraCitera

trosor:
hej alla blöjälskare jag är ny här och jag älskar att kissa i blöjor det är så skönt när det väl kommer i blöjan när det lixom blir blött och jag tar heller inte av den utan jag har den på mig cirka 30 min innan jag byter till en torr blöja. 🙂 idag har köpt ännu mera blöjor jag kör på dry nights för tjejer så himla sköna är dom. 🙂 men nu ska kissa i min blöja och bara njuta ha det gött alla tjejer och killar med era blöjor.

VÄLKOMMEN !
Låter riktigt skönt !

SvaraCitera
mmmmm

ja det gör det jag vändar på mina dyrnits

SvaraCitera