vuxenblöja:
Hade typ tänkt på typ Ica eller Coop
Kolla på eBay? Där lär det ju finnas något billigt och bra 🙂
Belinda 2:
BLOCKET ANNONS :Tena - vuxenblöjor
- Säljes av: Hans 19 juni 21:52
Visa på karta (Härryda)Telefonnummer kan av säketsskäl inte skrivas ut
140:-Tena Slip Maxi, storlek medium, förpackning om 24 st blöjor.
140 kr / 1 förpackning
1000 kr / 10 förpackningar
Sökord: Tena, vuxenblöjor, inkontinensskydd, inkontinens,
Här är en annons från www.blocket.se , se under inkontinensskydd , vuxen blöjor !
hitta dyrnitas 8-15 påå willys i som liger i samma komun där jag bot men vet.inte om jag vågar köpa.dom bara
Nåfot tips på hur jag ska göra när jag köper dom
behöver tipps på hur jag ska göra när jag ska på dyrnits 8-15,på willys något tips
mmmmm:
Nåfot tips på hur jag ska göra när jag köper dom
bara köp dem, tror ingen kommer att bry sig även om en verkar tro det :/ folk verkar liksom lite för självupptagna när en är ute å handlar.
Måste be mamma att köpa mer blöjor... Är så jobbigt att spendera massa tid på muggen
Hej jag är ny här! Jag gillar att använda på blöja. Just nu har jag libero 7 tror jag och jag har både bajsat och kissat i den så skönt!:D
har den blöjan på mig som jah har på min.profilbild har nys kissat i den å det va.skönt har ett present koert som jag ska köpa mer blöjor för man fick.en blöja å ett present kort så nu ska jag ha på mig bläjan ett tag innan jag tar av mig den.skulle ha sovit i den men.kunde inte vänra på å få pisaa i den så nu har jag på mog den å har pisaat i den vilken gå känla å så ska proa på å bajsa på mig med å se hue det käns ha en bra kväl alla blöj älskare.der ite tjejer som killar
mmmmm:
har den blöjan på mig som jah har på min.profilbild har nys kissat i den å det va.skönt har ett present koert som jag ska köpa mer blöjor för man fick.en blöja å ett present kort så nu ska jag ha på mig bläjan ett tag innan jag tar av mig den.skulle ha sovit i den men.kunde inte vänra på å få pisaa i den så nu har jag på mog den å har pisaat i den vilken gå känla å så ska proa på å bajsa på mig med å se hue det käns ha en bra kväl alla blöj älskare.der ite tjejer som killar
Trevligt och skönt med blöja !
Japp skit skänt ska någ köpa mer
Jag önska att jag hade blöja För jag vill gärna ha det jag har en napp på mig nu
Dementran:
Jag önska att jag hade blöjaFör jag vill gärna ha det jag har en napp på mig nu
låter skönt ha en napp 🙂
Det är det