Pontus123:
Jag väger 50 kg vilka blöjor tror ni jag skulle passa bra i?
Du skulle passa bra i DryNites storlek 27- 57kg eller Tena Maxi Small. DryNites kan du hitta i många vanliga butiker som Willys och Ica Maxi. Har gillat blöjor så länge jag kan minnas...
Pontus123:
4 år durå? Och vilka använder du? Hur många år är du
Har gillat blöjor minst sedan jag var 7 så det är länge. Använder mest Tena men har testat många olika. Jag är äldre än 14 :/
_Robert_:
Har gillat blöjor minst sedan jag var 7 så det är länge. Använder mest Tena men har testat många olika. Jag är äldre än 14 :/
Hur mpnga år är du? Har du blöjor/blöja på dig just nu isåfall vilken?
fan ochså jag kan ju inte bästela över nätet med men jag typ ett present kort som jag kan köpa för lite allt möljik i vissa afärer så kan ju köpa drynigts för 8-15 år där men är 20 jag men dom går
Drynites 95:- på hemköp. Strl 27-57 kg. Passar mig perfekt som väger ca 67 kg å är180cm lång.
Hej den här tråden jag vet inte hur jag ska få tag i blöjor men jag har beställt från drynites gratisprov
Dementran99:
Hej den här tråden jag vet inte hur jag ska få tag i blöjor men jag har beställt från drynites gratisprov
Du kan hitta DryNites på Willys. Du kan också leta på Hemköp, Coop och ICA.
du får en bläja fårn dom å sen någort skaös presemt kort vet inte hir man använder det jag har bästelat där i fårn å fick bara det så det äe men.du får ju en blöja vilken stålek bästelde du å för sort tjej eller kile blöjan
Kille
Okej tjej är sköna med jag råka få det det är ju en son blöja jag har som profil bild 8-15 år för tjejer är den blöjan på bilde. ur gammal är du
ska köpa mer drynits får se om det blir tjej eller kile blöjan om jag vågar köpa der är ju saken