asså både tjej och kille är lika sköna, det är samma material.
hej på er om det finns någon tjej i nässjö som gillar att använda blöjor och sånt så är det bara att skriva ett meddelande om du vill träffas. och vi kan göra mer än så om du vill såklart 🙂 ska nämligen köpa nya blöjor imon på ica i nässjö så vill du med och handla blöjor så bara skriv kram. 🙂 jag brukar köpa dry nights för tjejer för dom gillar jag som allra mest och jag tror även att dom som jobbar där har fattat att det är jag som använder blöjorna och det är bara bra för min del för jag tycker det är spännande när dom vet om det hela ! 🙂
Då e ja tbx igen från ett långt uppehåll på blöjforumet
tjejblöjor:
hej på er om det finns någon tjej i nässjö som gillar att använda blöjor och sånt så är det bara att skriva ett meddelande om du vill träffas. och vi kan göra mer än så om du vill såklart 🙂 ska nämligen köpa nya blöjor imon på ica i nässjö så vill du med och handla blöjor så bara skriv kram. 🙂 jag brukar köpa dry nights för tjejer för dom gillar jag som allra mest och jag tror även att dom som jobbar där har fattat att det är jag som använder blöjorna och det är bara bra för min del för jag tycker det är spännande när dom vet om det hela ! 🙂
Tror inte att du kommer hitta någon bara så där.
nu siter jag mes en blöt blöja på mig va skönt
Nähe , ska nog ta av mig den sköna blöjan nu !
Skönt & härligt att vakna i en våt blöja ,
utan att veta när under sömnen som den blev våt .
göttt
Tjock o full blöja från tena. Slip maxi is da shiiit!! Går utmärkt att göra nr två i den. Rymmer myyycket kiss.
gött låter skönt
Någon som vet var man köper dessa? Finns dom till män?
Idag har jag gjort uroskopi , dom skulle undersöka mina urinvägar för att undersöka varför jag läcker när jag sover .
Ett verktyg med en kamera i ändan fördes in i snoppen och man kunde följa det på en skärm .
Men för att detta skulle kunna göras så lokalbedövades jag i snoppen och upp i urinledaren .
När denna undersökning var gjord och jag skulle få gå där ifrån , så fick jag en blöja att ta på mig , för som sjuksköterskan sa , så kommer jag att "läcka" ett tag tills bedövningen släppt .
Kändes nästan lite konstigt när jag kom hem och konstaterade att blöjan jag fått för en timme sedan var blöt , det hade jag inte känt att det gjort .
Är det äns en blöja på bilden
många av er är över 25+ år Lämna denna TRÅD... Det är ungdomar.se ( Inte vuxen.se )
Låt denna tråden vara till Ungdomar och kom in på denna sida...
där är det 18 och uppåt år.