Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två


Belinda 2 hade du blöja hela dagen efter undersökningen eller tog du av den blöta blöjan och bytte mot ett par kalsonger?.


   
SvaraCitera

Belinda 2:
Idag har jag gjort uroskopi , dom skulle undersöka mina urinvägar för att undersöka varför jag läcker när jag sover .
Ett verktyg med en kamera i ändan fördes in i snoppen och man kunde följa det på en skärm .
Men för att detta skulle kunna göras så lokalbedövades jag i snoppen och upp i urinledaren .
När denna undersökning var gjord och jag skulle få gå där ifrån , så fick jag en blöja att ta på mig , för som sjuksköterskan sa , så kommer jag att "läcka" ett tag tills bedövningen släppt .
Kändes nästan lite konstigt när jag kom hem och konstaterade att blöjan jag fått för en timme sedan var blöt , det hade jag inte känt att det gjort .

Belinda 2 hade du blöja hela dagen efter undersökningen eller tog du av den blöta blöjan och bytte mot ett par kalsonger?.


   
SvaraCitera

Tror som sagt att det är samma person som har samtliga konton i den här tråden. Ja förutom mitt då givitvis.


   
SvaraCitera

Tickstart:
Tror som sagt att det är samma person som har samtliga konton i den här tråden. Ja förutom mitt då givitvis.

Tror göra man i kyrkan. Den som sa det, han var det.


   
SvaraCitera

_Robert_:

Tror göra man i kyrkan. Den som sa det, han var det.

Haha så jävla sant 😀


   
SvaraCitera
Cobrak

Kärringen har nu tagit beslutet att sakta lunka härifrån innan hon blir alltför skärrad.


   
SvaraCitera

Tickstart:
Tror som sagt att det är samma person som har samtliga konton i den här tråden. Ja förutom mitt då givitvis.

Och mitt .


   
SvaraCitera

Jag tycker att tjej blöjor är mycket snyggare än kill blöjor


   
SvaraCitera
mmmmm

Japp det är dom 


   
SvaraCitera

Vilka blöjor använder ni mest?


   
SvaraCitera

back%20away.gif


   
SvaraCitera

Superqxzz:

Belinda 2 hade du blöja hela dagen efter undersökningen eller tog du av den blöta blöjan och bytte mot ett par kalsonger?.

Trevligt att du frågar !
Jag kom ifrån undersökningen vid middagstid , så jag behöll den blöjan till sänggåendet .
Men var inte säker på att bedövning hade släppt , så det blev en nattblöja också .
Tur var väl det , för sängen var torr men blöjan var blöt men jag var ändå nödig när jag vaknade , så då hade bedövningen släppt .
Sen hade jag inte blöja på mig mer den dagen .
Men jag har under ett antal år haft problem med att hålla mig torr på natten , så jag har för det mesta nattblöja på mig .


   
SvaraCitera

Vaknade med en våt blöja idag


   
SvaraCitera

blöjan:
Vilka blöjor använder ni mest?

Mest attends och tena men har många andra märken.


   
SvaraCitera

blöjornass:
många av er är över 25+ år Lämna denna TRÅD... Det är ungdomar.se  ( Inte vuxen.se )

Låt denna tråden vara till Ungdomar och kom in på denna sida...
där är det 18 och uppåt år.

http://www.abdlscandinavia.com/

Men du ska ju inte säga något du hänger här med och är i 28 års åldern. Du är en sådan stor hycklare. Hur kan man ens göra detta med gott samvete?


   
SvaraCitera