Tickstart:
de skriver likadant, använder inga smileys, ingen citerar eller har ens försökt..
Rätt säker på att tomten existerar...
Har denna tråd helt fallerat eller???
Det känns som varje gång tråden är död så påpekar någon att tråden är död bara för att någon annan nekar till att tråden är död, bara för tråden att till slut dö.
winei001:
Det känns som varje gång tråden är död så påpekar någon att tråden är död bara för att någon annan nekar till att tråden är död, bara för tråden att till slut dö.
Nej da
Avregistrerad:
blöjor är gudomliga!!!1111111
Om de är gudomliga eller inte kan jag inte svara på, men det är absolut skönt med blöja.
winei001:
var inte så negativ 🙂
Sitter i en blöja nu
Har precis kissat i min blöja å det är skönt ska ha på mig den ett tag till
Ligger på dessa fällarna varje natt o efter jobbet så himla skönt o har blöja på mig också
Blöjan1:
Ligger på dessa fällarna varje natt o efter jobbet så himla skönt o har blöja på mig också
Låter väldigt skönt!
_Robert_:
Låter väldigt skönt!
De kan du tro att de e ibland/för de mesta så så himla kåt också så man får utlösningen också
Blöjan1:
De kan du tro att de e ibland/för de mesta så så himla kåt också så man får utlösningen också
jag är inte förvånad